בעולם

בעלות של 10 מיליון דולר: המרכז החדש שהוקם באוניברסיטה היהודית

ישיבה יוניברסיטי השיקה את מרכז הסנאטור ג'וזף ליברמן לשירות ציבורי וסנגוריה. עלות הקמת המרכז מסתכמת ב-10 מיליון דולר. איירה מיצנר, יו"ר הדירקטוריון של אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי ומייסד המרכז: "המרכז מקדם את המשימה שלנו כאוניברסיטה היהודית המובילה בעולם, ומכין את המנהיגים הציבוריים של העתיד"
מערכת ice | 
השקת המתחם החדש (צילום באדיבות ישיבה יוניברסיטי)
ישיבה יוניברסיטי השיקה בימים אלה את מרכז הסנאטור ג'וזף ליברמן לשירות ציבורי וסנגוריה, שהוקם על ידי משפחות איירה מיצנר וריבה קולינס בתרומה של 10 מיליון דולר.
המרכז החדש שהושק במוזיאון אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי, מוקדש לזכרו של הסנאטור המנוח ליברמן והמורשת שהותיר של יושרה, מנהיגות ושירות ציבורי. הסנאטור גוז'ף ליברמן השתתף באופן פעיל בתכנון המרכז לפני פטירתו ב-27 במרץ 2024. במהלך האירוע, המרכז הושק באמצעות הקרנת סרט תיעודי על הסנאטור לשעבר, שהיה המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן נשיא ארה"ב.
מטרת המרכז היא להעניק השראה לסטודנטים של ישיבה יוניברסיטי לפנות לקריירה פוליטית ותפקידים בסנגוריה הציבורית, לעודד מנהיגות אתית ולתת מענה לאתגרים חברתיים.
איירה מיצנר, יו"ר הדירקטוריון של אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי ומייסד המרכז, מסר: "המרכז מקדם את המשימה שלנו כאוניברסיטה היהודית המובילה בעולם, ומכין את המנהיגים הציבוריים של העתיד".
תוכנית המלגות ליברמן-מיצנר, שהושקה בסתיו הקרוב, מציעה לסטודנטים נבחרים מלגות הצטיינות, חונכות, התמחות וגישה לפקידי ציבור בכירים. נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן, התייחס לפעילותו הנרחבת של הסנאטור ליברמן ואמר: "עם אמונתו ומחויבותו הבלתי מתפשרת לשירות הציבורי, הסנאטור ליברמן גילם את ערכיה המרכזיים של אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי, והיה דמות מופת של מנהיג יהודי בעל הישגים עצומים, שהביא את אמונתו בגאווה למרחב הציבורי".
לצד זאת, צוין כי ד"ר שרון פוצטר, יו"ר אסטרטגיה ויזמות באוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי, תכהן כמנהלת המייסדת של המרכז. כידוע, ישיבה יוניברסיטי נוסדה בשנת 1886 ומדורגת בחזית המוסדות האקדמיים המובילים בארה"ב. באוניברסיטה לומדים כ-7,400 סטודנטים בארבעה קמפוסים לתארים ראשון, שני ולימודי דוקטורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה