בעולם

בוגר מצידו: אילון מאסק תוקף את בריטניה לאחר שגילה שלא הוזמן לכנס

בחודש הבא ייערך בבריטניה כנס שמטרתו למשוך השקעות מהמשקיעים הגדולים בעולם, אך האיש העשיר בעולם לא הוזמן אליו בשל ציוצים בעייתיים. מאסק בתגובה מאשים את ממשלת בריטניה בשחרור פדופילים מורשעים כדי לפנות מקום בבתי הכלא
שרון בירקמן | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק, בעלי X ,SpaceX וטסלה אינו ברשימת המוזמנים לכנס ההשקעות הבינלאומי של ממשלת בריטניה שיתקיים ב-14 באוקטובר, שמטרתו למשוך השקעות מהמשקיעים הגדולים בעולם. הכנס הוא אירוע מפתח שבו מקווה ראש ממשלת בריטניה למשוך למדינה השקעות של עשרות מיליארדים.
האיש העשיר בעולם הגיב בזעם וצייץ ברשת X: "אני לא חושב שאנשים צריכים לבקר בבריטניה כשמשחררים פדופילים מורשעים כדי להכניס אנשים לכלא על פוסטים ברשתות החברתיות". ה-BBC מדווח כי מאסק לא הוזמן בעקבות פוסטים שפרסם ברשתות החברתיות במהלך המהומות ברחבי בריטניה בחודש אוגוסט. הציוצים שמאסק פרסם באותה תקופה ב-X כללו תחזית למלחמת אזרחים בבריטניה וביקורת על ראש הממשלה. מאסק שיתף, ולאחר מכן מחק, תיאוריית קונספירציה על כך שהבריטים בונים "מחנות מעצר" באיי פוקלנד למורדים. על פי דיווח של ה-BBC, זו הסיבה לכך שמאסק לא הוזמן להצטרף למאות מהמשקיעים הגדולים בעולם בכנס. הממשלה סירבה להגיב.

מוקדם יותר החודש ממשלת בריטניה שחררה אסירים כדי להקל על הצפיפות בבתי הסוהר. בין האסירים לא היו עברייני מין. 
דיוויד ילנד, מומחה ליחסי ציבור ועורך לשעבר של העיתון "סאן", אמר ל-BBC "מאסק אוהב חופש ביטוי אבל מתנהג כמו ילד ומפרסם דברים לא מדויקים ומזיקים מאוד". החלטת הממשלה לא להזמין את מאסק לכנס ככל הנראה מצביעה על כך שהיא סבורה שההשקעה הפוטנציאלית מצידו אינה שווה את הסיכון התדמיתי. מאסק הוזמן לאירוע בשנה שעברה אך לא השתתף. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה