בעולם

נרצח? המשפחה מסרבת לבדוק את סיבת המוות

גופתו של דייג בן 68 נמצאה בקיבתו של קרוקודיל באינדונזיה, לאחר שנעדר מספר ימים. גופתו נמצאה לאחר חיפושים אינטנסיביים ליד הנהר
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טרגדיה התרחשה באינדונזיה כאשר גופתו של דייג בן 68 נמצאה בקיבה של קרוקודיל. ירסמין, תושב מחוז ריאאו שבצפון-מזרח האי בומרטה, נעלם ביום חמישי האחרון. לפי דיווחים, בנו מצא את בגדיו וחכתו על גדות נהר מקומי, מה שגרם לשליחת משלחת חיפוש של כוחות הצלה ותושבים.
ביום שישי בבוקר, הקרוקודיל שטרף את יאסמין נמצא במים כ-200 מטרים מהמקום שבו נמצאו בגדיו. כשמחלצים שמעו את בעל החיים משתולל, הם מצאו את גופתו המרוטשת בקיבתו של הקרוקודיל. המקומיים חשמלו אותו בעזרת גנרטורים והוציאו את הגווייה מהמים.
 
מפקד תחנת המשטרה המקומית, איסה אימאם סיאהרוני, ציין שראשו וחלק מגפיו של הדייג נמצאו בקיבתו של הקרוקודיל. המשפחה סירבה לבצע נתיחה לאחר המוות ולטענתה, הגורם למוות היה הקרוקודיל עצמו.
 
לא מדובר במקרה הראשון השנה של תקיפת קרוקודיל באינדונזיה,  בשנת 2019 אישה בת 44, מאכילת תנינים בשם דייסי טואו, נטרפה על ידי קרוקודיל ענק שאורכו 4.4 מטרים ומשקלו 700 ק"ג. עם דיווחים על מקרים דומים וחשש גובר בקרב המומחים על שינוי התנהגות הקרוקודילים בעקבות צמצום אזורי המחייה הטבעיים שלהם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה