בעולם

שערוריית הסקס: האם הסרטון החדש יפיל את ראש העירייה?

סרטון פרובוקטיבי חשףף את ראש העירייה קרלוס לרייה עם שתי נשים.דו"ח משטרתי קובע שאין סימני עריכה בסרטון, והחקירה מתמקדתת בהשלכות על מעמדו הציבורי והפוליטי

מערכת ice | 
צילום Shutterstock
ראש עיריית מינוקה שבמדינת גויאס בברזיל, קרלוס אלברטו לרייה בן ה-62, נקלע למרכז שערוריית סקס בעקבות סרטון שנחשף לתקשורת. הקלטת, שאורכה שבע דקות ו-11 שניות, מראה גבר הדומה ללרייה כשהוא מקיים יחסי מין עם שתי נשים. הסרטון הועבר למשטרת גויאס על ידי חבר מועצה המתנגד ללרייה, שהעלה את הסרטון לטובת חקירה.
במהלך החקירה, המשטרה ניתחה את הצילומים על מנת לוודא את תקינותם. דו"ח המשטרה, שפורסם ב-28 באוגוסט, קובע כי "לא נראית עריכה מורגשת" בסרטון. ניתוח התמונות חשף רצף הגיוני ללא סימני חיתוך או תוספות, וללא שינויים בצבע או חוסר עקביות גיאומטרית. כמו כן, נבחנה התאמה מלאה בין הדיבור לרקע האודיו לאירועים הנצפים בסרטון.
 
הסרטון עורר סערה רבה במדינה, וגרם לזעזוע בקרב הציבור המקומי. ראש עיריית מינוקה, שמנהל את העיר בעלת אוכלוסייה של כ-29,000 תושבים, נמצא כעת תחת לחץ ציבורי כבד. המידע המופיע בסרטון, כולל הפעילות המינית המתוארת, פוגע בתדמיתו ובמעשיו הציבוריים.
בעקבות ההתפתחויות, נודע כי לרייה שוקל צעדיו הבאים ותיאר את האירועים כ"תקלה אישית". הוא טרם הגיב רשמית לפרטים שנחשפו או לתוצאות החקירה, אך ההתפתחויות האחרונות עלולות להשפיע רבות על עתידו הפוליטי בעיר. המצב מתוח, והשאלה המרכזית היא כיצד יגיבו הציבור והגורמים הפוליטיים השונים להתרחשויות האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה