בעולם

הזמרת האהובה מודיעה על פרישה: מחירי הכרטיסים משתוללים

לאחר שאדל הודיעה על פרישה זמנית מהופעות, הכרטיסים להופעות שנותרה לו בחודשים הקרובים מזנקים במחירים לסכומים מסחררים של עד 18,000 דולר לכרטיס בודד
מערכת ice | 
אדל (צילום יוטיוב/ אדל)
אדל, הזמרת הבריטית האהובה, זעזעה את עולם המוזיקה בהכרזתה על פרישה זמנית מהופעות. במהלך הופעה במינכן, היא חשפה בפני מעריציה כי לאחר סיום סבב ההופעות הנוכחי בנובמבר, היא תיעלם מהבמות "להמון זמן". הצהרה זו יצרה גל הדף בתעשיית המוזיקה והובילה לתגובת שרשרת מפתיעה בשוק הכרטיסים.
בעקבות ההודעה, מחירי הכרטיסים לעשר ההופעות האחרונות של אדל בלאס וגאס הרקיעו שחקים. כרטיסים שמחירם המקורי נע בין 400 ל-1,000 דולר, זינקו באתרי מכירה משניים לסכומים מסחררים של עד 18,000 דולר לכרטיס בודד. תופעה זו משקפת את הביקוש העצום לראות את אדל בפעם האחרונה לפני פרישתה הזמנית, כאשר מעריצים מוכנים לשלם סכומי עתק עבור החוויה.

מאחורי ההחלטה הדרמטית עומדים שינויים משמעותיים בחייה האישיים של אדל. הזמרת חשפה לאחרונה את אירוסיה לבן זוגה, ריץ' פול, והביעה רצון לקחת פסק זמן מעולם המוזיקה כדי להתמקד בחייה האישיים ובפרויקטים יצירתיים אחרים. בראיון לעיתון גרמני, היא הדגישה כי אין לה תוכניות למוזיקה חדשה בעתיד הקרוב.
עבור מעריצים ישראלים, ההודעה מגיעה כמכה כפולה. רבים מהם כבר חוו אכזבה קשה כשנאלצו לבטל את הגעתם להופעותיה של אדל במינכן בשל ביטול טיסות על ידי חברת לופטהאנזה. כעת, עם ההכרזה על הפרישה הזמנית, נראה כי הסיכוי לראות את אדל מופיעה בעתיד הקרוב הולך ומתרחק, מה שמעמיק את תחושת ההחמצה בקרב מעריציה הישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה