בעולם

שכרה מתנקשים כדי להרוג את משפחתה: מהו גזר הדין המשמעותי שקיבלה?

בית המשפט בברזיל הטיל עונש מאסר גדול על אם ובנה בסיוע לרצח בני משפחתם. שכרו מתנקשים והורו להם לרצוח גם ילדה בת 10
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשעות הבוקר המוקדמות של ה-17 בפברואר 2017, מתנקשים פרצו לבית בריו דה ז'נרו ובו ירו ב2 מבוגרים וילדה במיטתם. סימון גונלבס רסנדה הורשעה ששילמה למתנקש כדי שירצח את אחותה, בעלה והילדה הקטנה שלהם בעוד שהם ישנים.
סוראיה  רסנדה (37) ובתה ג'יובאנה (10) נמצאו מתות לאחר שנורו בראשן. בעלה של סוראיה, וגנר דה סילבה (43), נורה 3 פעמים בראשו ונמצא חי בזירה. הוא פונה לבי"ח כשהוא פצוע באורח אנוש, שם נקבע מותו.
על פי ההערכות המניע של סימון לרצח אחותה הוא עקב רצונה לרשת את כל נכסיו של אביה. בית המשפט בברזיל הרשיע את סימון במעשה האכזרי והטיל עליה עונש מאסר של 54 שנים.
ג'וליאנה בסה פרז קריקטינה גינתה את הנאשמת במתן גזר הדין ותיארה את הרצח כאכזרי במיוחד. "נסיבות הפשע חמורות במיוחד. ראשית כל כי הוא קרה בשעות הבוקר המוקדמות כשהקורבנות ישנו במיטותיהם", ציינה קריקטינה. "מעבר לזה, הפשע התחולל בביתם, שבוודאי נתפס בעיניהם כחוף מבטחים. לפשע היה מניע ברור ובני המשפחה לא יכלו להגן על עצמם".
בנוסף לכך, בנה של המואשמת מתאוס רסנדה קהליל, הורשע בסיוע לרצח של בני משפחתו ועליו הוטל 49 שנות מאסר. עורך דינו ציין כי בכוונתו לערער על גזר הדין, בטענה שהבלשים עינוו אותו בזמן החקירה. הנאשם ממשיך לכפור באשמה. דייגו מוררה דה קונה וגבריאל בוטרל דה ארה ז'ו מירנדה – הורשעו גם הם במעורבות ברצח המשולש ונידונו כל אחד ל-50 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה