בעולם

עובדת בנק נפטרה במשרד; הגופה נמצאה רק לאחר ארבעה ימים

עובדת של בנק וולס פארגו נפטרה במהלך יום העבודה, גופתה נמצאה בקיוביקל שלה ארבעה ימים לאחר שנפטרה. עובדים אחרים התלוננו על ריח רע, אך חשבו שמדובר בתקלה בצנרת
שרון בירקמן | 
בנק וולס פארגו (צילום shutterstock)
עובדת בת שישים בבנק וולס פארגו נפטרה בקיוביקל שלה, גופתה נמצאה ארבעה ימים לאחר שהחתימה את שעון הנוכחות שלה בתחילת יום העבודה. אנשי האבטחה שמצאו אותה הזעיקו את כוחות החירום. הסיבה למותה טרם נקבעה, עם זאת אין חשד לעבירה פלילית. עובדים בבניין דיווחו על ריח רע במשרד, אך נאמר להם שמדובר בבעיית צנרת.
רוב העובדים בבניין עובדים מרחוק, והתגובות למקרה היו קשות. מספר עובדים הביעו חשש מהיעדר מעקב מהותי אחרי מצבם של עובדים במצבים דומים. "זה מחריד ואני תוהה, מה אם הייתי יושב שם" אמר ל-CNN אחד העובדים שביקש להישאר אנונימי. "אף אחד לא היה בודק אותי?". חלק מהעובדים ציינו כי הבניין מאובטח 24 שעות ביממה, כך שגופתה היתה אמורה להתגלות בשלב מוקדם הרבה יותר. 
בבנק הביעו צער עמוק על האובדן והציעו לעובדים תמיכה נפשית. "בימים הקרובים נבחן את נהלי העבודה שלנו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד", מסרו.

המקרה מעלה שאלות לגבי היכולת לגלות בעיות בריאותיות או תאונות בעידן העבודה מרחוק במקומות שבהם חלק גדול מהעובדים כלל אינו מגיע למקום העבודה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה