בעולם

סדרת חינוך בשמיים? פעוטה בכתה ושתי נשים לקחו את העניינים לידיים

שתי נשים בסין החליטו "לחנך" פעוטה שכלל לא הכירו באמצע טיסה, רק כי היא לא הפסיקה לבכות
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
תקרית מוזרה למדי קרתה על טיסה של חברת התעופה התעופה Juneyao Air מהעיר גויאנג (Guiyang) לשנגחאי שבסין. פעוטה היתה על הטיסה עם סבה וסבתה ובכתה ללא הרף במשך כל הטיסה שנמשכה שלוש שעות. לפי פרסום ב-CNN  ישבו ליד הפעוטה 2 נשים זרות, בשלב מסויים נמאס להן מהבכי והחליטו להעביר אותה לשירותי המטוס כדי "לחנך אותה", העובדה המזעזעת היא שזה היה באישור סבתה של הפעוטה.
בניו יורק פוסט פורסם כי שתי הנשים תיעדו את המקרה והעלו אותו לרשת החברתית דווין (Douyin), שהיא הגרסה הסינית לטיק טוק. בסרטון ניתן לראות את הפעוטה נכנסת ללחץ והכי שלה מחמיר. הן אמרו לפעוטה שעל פי הדיווחים היא רק בת שנה, אומרת "אם תפסיקי לבכות, הדודה תחזיר אותך לסבתא" וגם "לא נשחרר אותך אלא אם תפסיקי לבכות".
 
בטקסט שעלה עם הסרטון נכתב כי בגלל הפעוטה, היו נוסעים שנאלצו להשתמש בטישו בתור אטמי אוזניים. בנוסף לכך, חלק מהנוסעים גם עברו לחלק אחר של המטוס כדי להתחמק מהרעש.
 
יממה לאחר שעלה הסרטון נמחק, אך הוא עדיין הצליח לעורר סערה בסין וגרר תגובות. גולש אחד כתב "גם למבוגרים בשנות השלושים לחייהם יכולות להיות התמוטטויות רגשיות, אבל מצד שני - אנשים לא מרשים שזה יקרה לפעוטות", אחר הגיב "צריך לתבוע את הסבתא ואת שתי הנשים, ושירותי הרווחה צריכים להתערב בכך. אם יהיו הורים כאלה - יהיו ילדים שיסבלו בעתיד". "מתי האנשים האלה יבינו שלתינוקות יש את הזכות לבכות ואת הזכות לטוס. הם חלק מהחברה!"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה