בעולם

אימה בפארק השעשועים: נתקעו בגובה 74 מטר

האירוע המטלטל התרחש על מתקן ה-Sky Screamer, הידוע גם בכינויו Supergirl Sky Flight - מתקן מרהיב המתנשא לגובה של 74 מטרים: "השמיים החלו להתקדר. תוך רגעים ספורים, מזג האוויר השתנה באופן קיצוני. כשהגענו לנקודה הגבוהה ביותר, המתקן נעצר באופן פתאומי"
מערכת ice | 
פארק שעשועים אילוסטרציה (צילום חסן גדי פלאש 90)
בלב ליבה של מקסיקו סיטי, עיר הידועה בניגודיה המרתקים בין מסורת לקדמה, התרחש אירוע דרמטי בפארק השעשועים של רשת סיקס פלאגס, מקום המסמל את שיא הבידור המודרני, כאשר מצאו עצמם מבקרים תמימים לכודים בין שמיים וארץ, כשגשם עז ופתאומי שיבש את פעילות המתקנים.
האירוע המטלטל התרחש על מתקן ה-Sky Screamer, הידוע גם בכינויו Supergirl Sky Flight - מתקן מרהיב המתנשא לגובה של 74 מטרים ומציע בימים כתיקונם חוויה מסחררת של תנועה סיבובית במהירות של 64 קמ"ש. המתקן, שתוכנן להעניק למבקרים מבט פנורמי נשימה על קו הרקיע המרהיב של מקסיקו סיטי, הפך באחת לזירת מאבק בין האדם לטבע.

עומאר הרננדז מדראנו, אחד המבקרים שחווה את האירוע מקרוב, תיעד את הרגעים הדרמטיים בסרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות. בעדותו המצמררת, הוא שיחזר: "עלינו על הסופרגירל בציפייה לחוויה מרגשת, אך ללא התראה מוקדמת, השמיים החלו להתקדר. תוך רגעים ספורים, מזג האוויר השתנה באופן קיצוני. כשהגענו לנקודה הגבוהה ביותר, המתקן נעצר באופן פתאומי. מצאנו את עצמנו תקועים, תלויים בין שמיים וארץ, חשופים לגשם עז ולרוחות חזקות. עשר דקות שנדמו כנצח."
האירוע חשף את הפגיעות של הטכנולוגיה המתקדמת אל מול כוחות הטבע הבלתי צפויים. הסערה הפתאומית לא רק שיבשה את פעילות מתקן ה-Supergirl Sky Flight, אלא גם גרמה להשבתה של מתקנים רבים אחרים בפארק. צוות הפארק, שניצב בפני אתגר לוגיסטי ובטיחותי מורכב, נאלץ לפעול במהירות ובתושייה כדי להבטיח את שלומם של המבקרים.
דובר מטעם פארק השעשועים מסר: "אנו מודעים לאי הנעימות שנגרמה למבקרינו. צוות הפארק פעל במהירות ובמקצועיות, בהתאם להנחיות הבטיחות המחמירות של יצרני המתקנים. למרות שהסערה התעצמה במהלך מבצע החילוץ, הצלחנו לפנות את כל המבקרים בבטחה, ללא דיווחים על נפגעים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה