בעולם

חברת הענק לניהול פרויקטים קורסת: פושטת רגל בחובות ענק

לחברת Open Range Services Inc האמריקאית התחייבויות בסך 10.3 מיליון דולר, פי שניים מההכנסות שדווחו בשנה שעברה. זאת בעוד שבמחצית הראשונה של 2024 דיווחה החברה על הכנסות של 1.3 מיליון דולר בלבד. הנכסים המדווחים של החברה מסתכמים ב-2.45 מיליון דולר
מערכת ice |  4
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת Open Range Services Inc., המתמחה בהנדסה אזרחית וניהול פרויקטים, הגישה בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 11 בסוף יולי 2024. החברה, הממוקמת בגרילי, קולורדו, מצאה את עצמה בסבך של חובות ותביעות משפטיות לאחר שנה סוערת.
על פי מסמכי פשיטת הרגל, לחברה התחייבויות בסך 10.3 מיליון דולר, פי שניים מההכנסות שדווחו בשנה שעברה. זאת בעוד שבמחצית הראשונה של 2024 דיווחה החברה על הכנסות של 1.3 מיליון דולר בלבד. הנכסים המדווחים של החברה מסתכמים ב-2.45 מיליון דולר.

החובות של Open Range כוללים עיקולים פדרליים בסך 1.26 מיליון דולר, הלוואות מובטחות בנדל"ן בסך 6.3 מיליון דולר, חובות מס מדינתיים, ופסק דין של 276,552 דולר לטובת חברה מניו יורק. בנוסף, לחברה חוב של כמעט חצי מיליון דולר בכרטיסי אשראי.
המצב הסבוך התעורר לאחר שהחברה לקחה מקדמות מזומנים מחברות מימון שונות בתמורה לאחוזים מחשבונות הלקוחות שלה. אחת התביעות נגד החברה, שהוגשה על ידי Cowboy Trucking, טוענת כי המלווים "עסקו בפרקטיקות עסקיות בלתי הוגנות או מטעות". התביעה מאשימה את Open Range בהסתרת הסכמי המימון מספקיה ובשימוש בכספים המיועדים לתשלום לספקים כבטוחה להלוואות.
החברה מצידה הגישה תביעות נגד כנגד המלווים, בטענה כי הם שיבשו את פעילותה העסקית על ידי פנייה ישירה ללקוחותיה לדרישת תשלומים. Open Range טוענת כי פעולות אלו גרמו ללקוחותיה לסיים את החוזים עימה.
המקרה מעלה שאלות מורכבות לגבי פרקטיקות מימון בתעשיית ההנדסה והבנייה, ומדגיש את הסיכונים הכרוכים בהסתמכות על מקדמות מזומנים בתנאים קשים. התפתחות המשפטים והליך פשיטת הרגל צפויים להשפיע לא רק על Open Range, אלא גם על הספקים והלקוחות שלה, ועשויים להוביל לבחינה מחודשת של רגולציות בתחום המימון העסקי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ח'ב ענק
    יוסי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אנשים בארץ שמקבלים פנסיה של 100000שקל בחודש והאישה עוד 100000 שקל בחודש הם בטח צוחקים על הסכומים שמדובר בכתבה הזאת,
    סגור
  • 3.
    בואו
    רן 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת ענק עאלק. כותרת הזויה לאירוע מינורי העיקר למשוך קוראים לכלום ושום דבר.
    סגור
  • 2.
    ממש חברת ענק,
    כלכלן 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזיון של כותרת, אלא אם התבלבלתם וכתבתם מיליונים במקום מיליארדים
    סגור
  • 1.
    חברת ענק?
    NRMG 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא חברה פיצפונת.
    סגור