בעולם

מפחיד: הרקדנית תיכנס לכלא ל-12 שנה - בגלל "בגידה במולדת"

קסניה קרלינה, בלרינה רוסייה בת 33, הורשעה בבגידה במולדת לאחר שתרמה כספים לארגון אמריקני שמחלק סיוע לאוקראינה בסכום השווה ל-189 שקל. שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה האשים אותה במימון הכוחות המזוינים של אוקראינה. כעת היא מתמודדת עם תנאים ירודים ומתקלחת אחת לשבוע ללא מים חמים 
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
קסניה קרלינה, בלרינה רוסייה בת 33, הורשעה בבגידה במולדת לאחר שתרמה כספים לארגון אמריקני שמחלק סיוע לאוקראינה בסכום השווה ל-189 שקל. קרלינה צפויה לרצות 12 שנות מאסר, לאחר החלטת בית המשפט. על פי הדיווח של גיא רייט במאקו הבוקר (שישי) גזר הדין ניתן אתמול לאחר משפט בזק.
קרלינה חיה כבר עשור בארצות הברית והיא אותרה ונעצרה בפברואר האחרון בדרום-מערב רוסיה, בעת שהגיעה לביקור משפחתי, לפני שהובאה לבית המשפט האזורי של מחוז סברדלובסק, בעיר יקטרינבורג שבמדינה. לפי דיווחים, היא אף שכנעה את בן זוגה האמריקני קודם לנסיעה שלא תהיה בעיה במדינה.
 

שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB) האשים את הבלרינה במימון הכוחות המזוינים של אוקראינה, בטענה שתרומתה ביום הראשון לפלישת רוסיה "שימשה לרכישת אספקה רפואית טקטית, ציוד, נשק ותחמושת עבורם". ארגון הצדקה Razom לעומת זאת, הפריך כל מעורבות בתמיכה צבאית באוקראינה.
 
קרלינה, בלרינה בחצי משרה, מתמודדת עם תנאים ירודים ומתקלחת אחת לשבוע, ללא מים חמים, תוך שהאורות סביבה תמיד דולקים, מה שמעיב על שנתה. התביעה, ביקשה להטיל עליה עונש של 15 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה