בעולם

היאכטה של סטיב ג'ובס בתאונה ביזארית: מה גרם לאירוע?

היאכטה "ונוס" ששייכת לאשתו התנגשה ב"ליידי מורה", יאכטה גדולה יותר. דובר מטעם פאוול ג'ובס אישר את התקרית, מציין כי רק אנשי צוות היו על הסיפון וכי שינוי פתאומי ברוח גרם להתנגשות בין שתי היאכטות העוגנות
מערכת ice | 
סטיב ג'ובס (צילום Matthew Yohe, https://bit.ly/3Q4YSbQ)
יאכטת הפאר "ונוס", לשעבר בבעלות סטיב ג'ובס וכיום שייכת לאשתו לורן פאוול ג'ובס, התנגשה ביאכטה יוקרתית אחרת מול חופי איטליה. האירוע התרחש ב-22 ביולי סמוך לנאפולי, כאשר "ונוס" התנגשה ב"ליידי מורה", יאכטה גדולה יותר. דובר מטעם פאוול ג'ובס אישר את התקרית, מציין כי רק אנשי צוות היו על הסיפון וכי שינוי פתאומי ברוח גרם להתנגשות בין שתי היאכטות העוגנות.
סרטונים ברשתות החברתיות תיעדו את הרגע, אך לא ברור מי אשם בתאונה. אדם שטען כי היה על "ליידי מורה" האשים את צוות "ונוס", בעוד אחרים טענו כי "ליידי מורה" היא שהתנדנדה לעבר "ונוס". הנזק תואר כ"שריטה משמעותית" שתהיה יקרה לתיקון, אך סביר להניח שהביטוח יכסה את העלויות.

"ונוס", שנבנתה על ידי Feadship, נמסרה לאחר מותו של ג'ובס ב-2011 והייתה שווה 130 מיליון דולר. היאכטה תוכננה בקפידה על ידי ג'ובס והמעצב הצרפתי פיליפ סטארק במשך ארבע שנים, עם דגש על מינימליזם ושקט מוחלט.
סטארק תיאר את תהליך היצירה כ"פעולה פילוסופית" וכ"תהליך כמעט דתי", מדגיש את הייחודיות של הפרויקט. היאכטה כוללת שישה תאים זהים וטכנולוגיה מתקדמת ביותר, משקפת את חזונם המשותף של ג'ובס וסטארק.
למרות התקרית, "ונוס" ממשיכה לשייט בים הליגורי, בעוד "ליידי מורה" הפליגה למיקונוס. המקרה מדגיש את האתגרים והעלויות הכרוכים בבעלות על יאכטות יוקרה, כולל הצורך בביטוח יקר שיכול להגיע למאות אלפי דולרים בחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה