בעולם

מסרתם סכין מסוכנת? קיבלתם שנה של מנוי לנטפליקס

אם הייתם יכולים לקבל מנוי שנה לנטפליקס, אך ורק ע"י הבאת סכין מסוכנת למשטרה, הייתם עושים זאת? ממשלת גרמניה מצאה דרך מיוחדת להתמודד עם גל תקיפות הסכינים ששוטפת אותה לאחרונה.
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רוצים להוציא דרכון גרמני? אולי שווה לכם עכשיו. גרמניה, מתמודדת לאחרונה עם גל תקיפות סכינים, שלא מפסיק. ממשלת גרמניה, הבינה את חומרת הבעיה, ומצאה פתרון יצירתי להתמודדות איתה. אם תמסרו למשטרה סכין מסוכנת, תקבלו מנוי של שנה לנטפליקס. ההיגיון מאחורי החלטה זו: סכין כיס מסוכנת, עולה בסביבות ה17 יורו, בעוד שמנוי שנתי לנטפלקיס, עולה כ-171 יורו.
על-פי נתונים סטטיסטיים, היו בשנה החולפת 13,844 מקרי תקיפה בסכין ברחבי גרמניה. רוב מקרי התקיפה נעשים ע"י, בחורים צעירים ללא רקע גרמני, ולכן הממשלה חושבת שהצעירים יימשכו לפתרון שהציעה, מהסיבה זה יוצא להם כלכלית משתלם יותר, ומבחינת ממשלת גרמניה זהו ניצחון לשני הצדדים.


ׁצילום: unsplash
תקיפות בסכין פופולריות בעיקר בקרב מהגרים שנמצאים בגרמניה, הם בעיקר מסוריה ואפגניסטן, אלו תפסו הכי הרבה כותרות בתקשורת. באחת התקיפות היותר מזעזעות שקרו נרצח שוטר. מבקש מקלט אפגני בן 25, שנמצא בגרמניה באופן לא חוקי במשך תשע שנים, תקף שוטר וגרם ומותו. מקרה מטריד נוסף, הוא של נער בן 17 מסוריה, שתקף משפחה שלמה, מה שהופך את המקרה למטריד במיוחד, היא העובדה, שמיוחסות לצעיר 34 תקיפות, במהלך 31 החודשים האחרונים, והמשטרה שחררה אותו כל פעם מחדש.
אז אולי כדאי לכם לעלות על טיסה לגרמניה, גם לטייל, אך גם כדי לקבל מנוי שנתי לנטפליקס בחינם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה