בעולם

הכוכבת ההוליוודית הפרו ישראלית נגד טראמפ: "רוצה להיות דיקטטור"

הכוכבת ההוליוודית העולה ג'ואי קינג, הידועה כתומכת ישראל גדולה, יוצאת נגד המועמד לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הרפובליקנית
מערכת ice |  1
ניקול קידמן וג'ואי קינג (צילום מסך מתוך יוטיוב netflix)
ג'ואי קינג, הכוכבת ההוליוודית שמככבת בימים אלו בסרט "פרשה משפחתית" לצד ניקול קידמן וזאק אפרון, מפרסמת את דעתה הפוליטית ובמי היא תומכת לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית שיתקיימו השנה בנובמבר.
ג'ואי קינג פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי נגד המועמד והנשיא לשעבר דונלד טראמפ, היא ציטטה מתוך נאום שהעניק לקבוצה שמרנית נוצרית בפלורידה את דבריו. קינג תקפה את נאומו שרמז כי טראמפ מתכנן להימנע מבחירות דמוקרטיות נוספות בעתיד.
"נוצרים, צאו והצביעו רק הפעם. לא תצטרכו לעשות זאת יותר, אתם יודעים למה? עוד 4 שנים וזה יתוקן. הכל יהיה בסדר. אתם לא תצטרכו להצביע יותר נוצרים יפים. אני אוהב נוצרים, אני נוצרי. אני אוהב אתכם, אתם חייבים לצאת להצביע. בעוד 4 שנים לא תצטרכו להצביע שוב, אנחנו נתקן את זה כל כך טוב שלא תצטרכו להצביע כלל".
קינג כתבה בסטורי: "גם אם אתם לא דמוקרטים, זה חייב להיות מפחיד? שדונלד טראמפ אומר בפתיחות שהוא רוצה לפרק את מה שנהדר במדינה הזאת. הזכות להצביע כאזרחים אמריקנים. האיש הזה רוצה להפוך לדיקטטור".

(מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של ג'ואי קינג)
קינג, שחקנית ממוצאה יהודי, ידועה בדעותיה הפרו ישראליות והתבטאה בעבר לא מעט בעד ישראל בתקופת מלחמת חרבות ברזל. היא מככבת בימים אלו גם בסדרה "אנחנו היינו בני המזל" שזמינה לצפייה בשירותי הסטרימינג של דיסני פלוס, שם היא מגלמת נערה יהודייה מפולין במהלך תקופת השואה, כשהיא ובני משפחתה מנסים לשרוד.
בשבוע שעבר יצאה השחקנית ג'ניפר אניסטון נגד סגנו של המועמד לנשיאות ארצות הברית, טראמפ. בסטורי שפרסמה השחקנית ההוליוודית בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "אני באמת לא מאמינה שזה מגיע מסגן נשיא פוטנציאלי של ארצות הברית. כל מה שאני יכולה לומר למר ואנס הוא שאני מתפללת שלבת שלך יהיה מספיק מזל ללדת ילדים משלה יום אחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טראמפ זה האיש שיציל את אמריקה מעצמה. (ל"ת)
    יהודה קפלן 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור