בעולם

ג'ניפר אניסטון תוקפת את סגנו של המועמד לנשיאות ארה"ב

כוכבת הסדרה "חברים" פרסמה סטורי שתקף את סגנו של המועמד לנשיאות דונלד טראמפ, שהתבטא בעבר בצורה מכוערת נגד נשים 
מערכת ice | 
ג'ניפר אניסטון (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
ג'ניפר אניסטון, כוכבת הסדרה "חברים" בת ה-55, יוצאת נגד סגנו של המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ.
סגן הנשיא של טראמפ, ג'יי די ואנס, התבטא בעברו בראיון שהעניק לפוקס ניוז נגד נשים בארה"ב, כשהתייחס לקמלה האריס שאמר שהמדינה נמצאת בשליטתן של "נשות חתולים חסרות ילדים שאומללות בחייהן ורוצות לאמלל גם את שאר המדינה".
בסטורי שפרסמה השחקנית ההוליוודית בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "אני באמת לא מאמינה שזה מגיע מסגן נשיא פוטנציאלי של ארצות הברית. כל מה שאני יכולה לומר למר ואנס הוא שאני מתפללת שלבת שלך יהיה מספיק מזל ללדת ילדים משלה יום אחד".

(מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של ג'ניפר אניסטון)
עוד הוסיפה אניסטון וכתבה: "אני מקווה שבתך לא תצטרך לפנות להפריה חוץ גופית כאפשרות שנייה. כי אתה מנסה לקחת ממנה גם את זה".  
נזכיר כי בצל ניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ, המועמד המוביל בבחירות בארצות הברית בחר בסנאטור מאוהיו ג'יימס דיוויד ואנס לתפקיד סגנו במרוץ לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית.
ואנס, בן 39, נשוי ואב לשלושה הוא סופר, פרשן, ואיש עסקים שצמח בשלוש השנים האחרונות בשורות המפלגה הרפובליקנית ונחשב ל"כוכב עולה".
בשנת 2016 פרסמה ההוצאה לאור "הרפר" את ספר זיכרונותיו "יומני האפלצ'ים: סיפורה של משפחה ותרבות במשבר" שנכלל ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס והיה מועמד לפרס דייטון לספרות ושלום. ספר זה הפך את ואנס לדמות מוכרת ומשפיעה בקרב אמריקנים רבים. בינואר 2017 הצטרף ואנס לסגל CNN. ב-4 במאי 2022 זכה ואנס במועמדות המפלגה הרפובליקנית לסנאט. בנובמבר אותה שנה ואנס בבחירות לסנאט וגבר על טים ראיין עם 53.3% מקולות הבוחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה