בעולם

דמי לובאטו תפסיק לשיר? השינוי המקצועי של הזמרת

הזמרת האמריקנית בת ה-31 מפרסמת סרטון ובו היא מציגה את הפרויקט החדש שלה שרחוק מאוד מעבודתה כזמרת
מערכת ice | 
הזמרת דמי לובאטו (צילום אינסטגרם)
דמי לובאטו, הזמרת בת ה-31, פרסמה היום (חמישי) סרטון ראשון שלדבריה הוא חלק מסדרת סרטונים של תוכנית הבישול שלה בטיקטוק בשם "מבשלים עם דמי".
בסרטון הראשון של הסדרה הלא רשמית שלה היא מראה לעוקבים איך היא אופה בראוניז.
 
@ddlovato

Welcome to ✨Cooking With Demi✨ A not-so official series where I test out my skills in the kitchen and start to find freedom and joy again with food. First up, fudge brownies! 👩🏻‍🍳🖤 INGREDIENTS: 1 stick (½ cup) unsalted butter 4 ounces unsweetened baking chocolate 1½ cups sugar ½ teaspoon kosher salt 3 large eggs at room temperature  1 teaspoon vanilla extract  1 cup all-purpose flour 1 cup semi-sweet or bittersweet chocolate chunks or chips

♬ original sound - Demi Lovato

בסרטון אחר שהעלתה לפני מספר ימים שאלה לובאטו אם יש מישהו שמתכונן להתחרות איתה בסופ"ש המטורף שהיה לי שהיא בילתה בו באפייה ובשינת ערב מוקדמת. היא הוסיפה לסרטון את הכיתוב: "אני באזור ה'מרתה סטיוארט' שלי".
בשנת 2021 הודיעה דמי לובאטו שהיא דורשת שייפנו אליה בתואר זיהוי הג'נדר "הם" ולא "היא".
בשנת 2022 אמרה הזמרת בפודקאסט שהיא מרגישה שוב נשית ולכן חוזרת להיות "היא". "לאחרונה, הרגשתי יותר נשית, ולכן אימצתי שוב את 'היא/ה'", היא אישרה. "אבל אני חושב שמה שחשוב זה, כאילו, אף אחד לא מושלם."
לובאטו הסבירה שביקשה להיקרא אחרת כי האנרגיה שלה הייתה אז "מאוזנת באנרגיה הגברית והנשית שלי".
"כשעמדתי בפני הבחירה להיכנס לחדר שירותים והיה כתוב 'נשים' ו'גברים', לא הרגשתי שיש שירותים בשבילי כי לא הרגשתי בהכרח כמו אישה", הזמרת הוסיפה, "לא הרגשתי כמו גבר. פשוט הרגשתי כמו בן אדם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה