בעולם

הנאום הדרמטי של נתניהו בקונגרס: הצטרפו לשידור החי

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, עלה לפני מספר דקות לבמה בקונגרס האמריקאי והתחיל את נאומו הדרמטי. הצטרפו לשידור החי
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
בפעם הרביעית, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, עלה לפני זמן קצר (רביעי) והחל בנאום בפני שני בתי הקונגרס האמריקאי בוושינגטון. הנאום מתרחש בזמן שמדינת ישראל נמצאת באחד מזמניה הקשים ביותר, ומצפה לתמיכתה של ידידתה הגדולה והחשובה ביותר, ארה"ב.

 

כזכור, הנאום מתרחש גם בזמנים קריטיים בארצות הברית, שנמצאת בעיצומה של קמפיין בחירות אכזרי וחסר מעצורים משני צידי המפה הפוליטית האמריקאית. מצד אחד נמצאים קמלה האריס שתתפוס את מקומו של הנשיא המכהן, ג'ו ביידן, אשר החליט לפרוש מהמרוץ לנשיאות לפני מספר ימים.
מהצד השני נמצא מי שרק לפני כשבועיים ניסו להתנקש בחייו במהלך כנס בחירות שקיים, דונלד טראמפ הרפובליקני, שכרגע נחשב בפייבוריט לזכייה בבחירות. עד כה הוא נמדד בסקרים מול ביידן ושם נראה כי היה זוכה לניצחון מוחץ.
מאז קמלה האריס הודיעה על התמודדותה, הפערים יצטמצמו ועד לבחירות צפויות לנו ככל הנראה עוד טלטלות רבות, כפי שיודעת הפוליטיקה התוססת בארצות הברית לספק. 

בנימין נתניהו ינסה בנאומו להשפיע ככל האפשר על דעת הקהל האמריקני ולזכות לתמיכה רבה ככל האפשר מהיושבים בקונגרס, שלה הוא זוכה, לפחות על פי תשואות הקהל עם כניסתו של נתניהו לאולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי
    סימי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מלך.נראה שהשמאל מק נא בהצלחותיו .כבר ראינו שכל פעם שיש בעיה האשמה היא עליו ואם יש הצלחות אז לא מפרגנים.מזל שהוא מנהיג אותנו
    סגור