בעולם

מותג היין האהוב נכנס לפשיטת רגל: בחובות ענק, המניה תמחק?

במהלך מפתיע, Vintage Wine Estates הודיעה על כוונתה למחוק את מניותיה וכתבי האופציה שלה מהמסחר בנאסד"ק. צעד זה נועד לחסוך בעלויות הציות לכללי הרשות לניירות ערך והבורסה. החברה מזהירה כי המסחר במניותיה בתקופת פשיטת הרגל הוא ספקולטיבי ביותר, ועלול להוביל להפסד משמעותי או מוחלט למשקיעים
מערכת ice | 
יין (צילום vecteezy)
חברת היין המובילה Vintage Wine Estates מצאה את עצמה במשבר פיננסי חמור, שהוביל אותה להגיש בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 11. החברה, שהתמחתה ביינות פרימיום ובסיידר, נקלעה לקשיים נזילות משמעותיים בחודשים האחרונים. כעת, היא מבקשת להגן על נכסיה ולהמשיך בפעילותה העסקית תוך כדי ארגון מחדש של חובותיה.
במהלך מפתיע, Vintage Wine Estates הודיעה גם על כוונתה למחוק את מניותיה וכתבי האופציה שלה מהמסחר בנאסד"ק. צעד זה נועד לחסוך בעלויות הציות לכללי הרשות לניירות ערך והבורסה. החברה מזהירה כי המסחר במניותיה בתקופת פשיטת הרגל הוא ספקולטיבי ביותר, ועלול להוביל להפסד משמעותי או מוחלט למשקיעים.

כחלק מתהליך הארגון מחדש, Vintage Wine Estates מתכננת להיכנס למימון דביטור-אין-פוסשן בסך 60.5 מיליון דולר. כספים אלו, יחד עם הנזילות הקיימת והכנסות מפעילות שוטפת, אמורים לתמוך בפעילות החברה במהלך תהליך הארגון מחדש. החברה גם שוקלת מכירה של כל נכסיה או חלק מהותי מהם, ומעריכה מספר הצעות ראשוניות שהתקבלו.
למרות המשבר, Vintage Wine Estates מתכוונת להמשיך בפעילותה העסקית כרגיל ככל האפשר. החברה מדגישה את מחויבותה ללקוחותיה המגוונים ומבטיחה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם בעלי העניין שלה כדי למזער את ההשפעה של תהליך פשיטת הרגל. עם זאת, החברה מזהירה כי ישנם סיכונים וחוסר ודאות משמעותיים בנוגע להצלחת תהליך הארגון מחדש.
בינתיים, Vintage Wine Estates כבר החלה במימוש נכסים. החברה הודיעה על מכירת הנדל"ן והציוד של יקב Cosentino תמורת 10.5 מיליון דולר. כספי המכירה שימשו להקטנת החוב. עם צוות יועצים מנוסה לצידה, הכולל מומחים פיננסיים ומשפטיים, החברה מקווה לצאת מהמשבר הנוכחי ולבנות בסיס איתן לעתידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה