בעולם

למרות הנתק: הנסיך הארי עומד להרוויח מיליונים, כמה יקבל אחיו?

ניצחון קטן לנסיך הארי: בצל הסכסוך התקשורתי עם בית המלוכה ובפרט עם אחיו הגדול יורש העצר הנסיך וויליאם, הנסיך הגולה רושם הישג לטובתו. הארי צפוי לרשת מיליוני דולרים מסבתא רבתא שלו, סכום גבוה בהרבה מזה של אחיו. כל הפרטים
מערכת ice | 
הנסיך הארי (צילום shutterstock)
ארבע שנים עברו מאז הודיעו הנסיך הארי ואשתו השחקנית לשעבר מיגן מרקל, על ההחלטה לפרוש מתפקידם הרשמיים כחלק מבית המלוכה הבריטי ולצאת לעצמאות כלכלית. מאז, עברו מים רבים בנהר.
בצל הביקורת הבלתי נפסקת, הזוג העתיק את מגוריו לארה"ב, בהמשך הם השמיעו בדרכים שונים ביקורת רבה נגד משפחת המלוכה. כצפוי מירב תשומת הלב הייתה על הנסיך הארי שתיאר בין היתר את מערכת היחסים העגומה שלו עם אחיו הנסיך וויליאם ומאז הקרע בין השניים רק הלך וגדל. 
בזמן שהנסיך הארי ואשתו ממשיכים לספוג אש על התנהלותם וההתבטאויות שהם משמיעים נגד בית המלוכה, דיווחים בתקשורת חושפים ניצחון קטן לזוג על האח הגדול ואשתו. לפי הפרטים שפורסמו, לקראת יום הולדת ה-40, הנסיך הארי עתיד לקבל מתנת ירושה מסבתא רבתא שלו, סכום של לא פחות מ-7 מיליון פאונד (ששווים ערך ל-9 מיליון דולר). הדיווחים על כך בכלי התקשורת ברחבי בריטניה התמקדו בפרט אחד חשוב במיוחד - הנסיך הארי צפוי לרשם סכום גבוה בהרבה מזה שיירש אחיו הגדול. 
על פי דיווחים במגזין Times, הונה של המלכה המנוחה שנפטרה ב-2002, עמד על 70 מיליון פאונד. הנסיך הארי, עתיד לקבל את הירושה בעוד כחודש וחצי בתאריך ה-15 לספטמבר, יום הולדתו ה-40. 
ההסבר לכך שהוא יקבל סכום גבוה מזה של אחיו קשורה לניהול הכספים במשפחת המלוכה. כאמור, הנסיך ויליאם צפוי בעוד שנים מספר לרשת את מקומו של אביו ולהפוך למלך בריטניה הבא. במסגרת התפקיד, יורש העצר יהנה מהעושר הנרחב של בית המלוכה. כתוצאה מכך, נראה שמתוך 14 מיליון הדולר שהוקצו לשני האחים, הנתח של הארי יהיה גדול מזה של אחיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה