בעולם

תאונה טראגית: גופת השפית שכיכבה בטלוויזיה אותרה בנהר

ביום שבת האחרון אחת השפיות המוערכות בעולם ומי שנחשבה לזאת שהפכה את העיר פורטלנד ללוקיישן קולינרי חדשני ומסעיר, נהרגה בתאונה טראגית כשהיא בת 49 בלבד וגופתה אותרה היום סמוך למקום התאונה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחת השפיות המוערכות בעולם ומי שעשתה מהפכה קולינרית ולדעתם של רבים בתחום, שמה את פורטלנד על המפה הקולינרית, נעמי פומרוי, נהרגה בתאונה טראגית והותירה את עולם הקולינריה בהלם ואבל גדול, כשהיא בת 49 בלבד.
השפית שהייתה כוכבת בתוכנית "טופ שף מסטרס", נחשבה לבעלת סגנון בישול מדויק וחדשני, כאשר בניו יורק טיימס אמרו פעם שהיא הפכה את פורטלנד ללוקיישן מסעדנות בעל אופי חדשני באופן קיצוני.
בתוכנית הבישול שבה הייתה פומרוי כוכבת ונחשבה לאהובה במיוחד, פרסמו ציוץ בחשבון הרשמי של התכונית ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ובו ספדו לה בעצב. "צוות והפקת התוכנית בראבו טופ שף מסטרס שולחת את תנחומינו למשפחה וחברים של השפית נעמי פומרוי, נעמי הייתה "שפית-על" שהשאירה את חותמה המשמעותי על תעשיית הקולינריה".
 
במהלך יום השבת האחרון נקלעה השפית לתאונה במהלך שייט עם שני אנשים נוספים, בנהר וויליאמט אשר באורגון, ובעקבותיה הסתבכה באחד מחלקי הסירה, מה שהביא לטביעתה ולאחר מכן למותה הטראגי. 

כוחות ההצלה והשיטור המקומיים עדכנו היום (חמישי) כי גופתה אותרה בסמיכות למקום התאונה הטראגית, ונמשתה מחוץ למים. שני האנשים שהיו עמה בשייט הצליחו להינצל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה