בעולם

אמזון מסתבכת בענק: ימי המבצע שהפכו לסיוט של העובדים

חברת אמזון עוררה סערה גדולה כאשר פורסם כי חקירה נפתחה בארצות הברית, בעקבות הדיווחים על תנאי העובדים במחסניה. כעת החקירה הניבה ממצאים, שהובילו למסקנה מעניינת לגבי ימי המבצע המיוחדים שלה
מערכת ice | 
אמזון (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
חברת אמזון פרצה את כל הגבולות האפשריים והפכה לאחת הגדולות בעולם, ולא בתקופה של כמה עשורים, כמו אלו הנחשבות מתחרות שלה. אך מסתבר שההצלחה המסחררת השכיחה מהנהלת החברה דבר אחד חשוב, ואלו עובדי החברה.
על פי חקירה פרלמנטרית שממצאיה נידונו אתמול (שלישי) בוועדה מיוחדת בסנאט בארצות הברית, ימי המבצע המיוחדים של חברת אמזון, "אמזון פריים דיי" (Amazon Prime Day), גורמים לפציעות בקרב עובדי החברה, כפי שדווח ברשת CNBC. בדיון עלו נתוני ימי המבצע בשנת 2019, אז כמעט מחצית מעובדי המחסנים נפצעו בדרגה בזו או אחרת.
הסנאטור ברני סנדרס ביקר בחריפות את חברת אמזון ואמר בוועדה כי "אמזון ממשיכה להתייחס לעובדיה כמוצרים חד פעמיים ומפגינה זלזול מוחלט בכל הקשור לרווחתם של העובדים. וזה חייב להשתנות".

באמזון מסרו לCNBC כי המסקנות העולות מהוועדה מובלות על ידי אי דיוקים תוך התעלמות מוחלטת מהתהליך שעברה אמזון עם השנים בנושא. דובר החברה טוען כי המסקנות הגורפות נובעות גם מהצגה לא נכונה של הדברים בוועדה. הוא הוסיף כי מאז 2019 החברה הצליחה להוריד את שיעור התאונות באופן דרמטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה