בעולם

השוטרים איחרו ב-19 שעות: בן ה-85 סבל עד שנפטר

הסיפור המצמרר הבא ממחיש עד כמה זלזול של שוטרים עולה בחיי אדם. שיחה משכן מודאג שביקש לבדוק את מצבו של שכנו בן ה-85 זכתה להתעלמות כמעט מוחלטת, ועד שהגיעו השוטרים זה כבר היה מאוחר
מערכת ice |  2
ניידות משטרה (צילום pixabay)
שכן מודאג של קשיש בן 85 עשה מה שרוב האנשים היו עושים, או לפחות כך מצופה מהם, ודאג למצבו של שכנו, שלא נראה מזה זמן מה. השכן צלצל למשטרה המקומית של בנקסטאון שבאוסטרליה, וביקשה שיגיעו שוטרים כדי לבדוק את מצבו.
המשטרה, שכנראה לא השכילה להבין את חומרת המצב, התעלמה כמעט לחלוטין מהשיחה ועד שהגיעו שוטרים ראשונים למקום, לקח לא פחות מ-19 שעות. כשנכנסו השוטרים למקום הם זיהו את הקשיש עדיין חי אך מתקשה לנשום. כך על פי פרסום של ה"גרדיאן".
כוחות הצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע פעולות במטרה לייצב את מצבו, אך ללא הצלחה. הצוות הרפואי נאלץ כעבור זמן קצר לקבוע את מותו המצער. במשטרה המקומית פתחו בחקירת המקרה ומחכים להגעת בני משפחתו של האיש שנפטר, אשר גרים מחוץ לאוסטרליה.
במשטרה המקומית אמרו כי מניתוח המצב עם קבלת השיחה הראשונית, היה קשה להבין את חומרת המצב. כאשר נשאל בכיר במשטרה המקומית על הזמן הרב שלקח לשוטרים להגיע, הוא אמר כי במסגרת החקירה תיבדק "האווירה" שהייתה במשטרה עם קבלת השיחה, ומה המשימות שהיו לה בזמן קבלת השיחה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם הוא היה שיחך לאנשיות החוֹס הם היו מגיעים מהר
    חקי חיון 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון בהרת החוֹס אינם למען האזרחים אלא הם משרתים.שומרים זה על זה ולכן כאשר חוס מצוי במצוקה אזי החוֹסים האחרים יסייעו לוה בבהילות אולם כאשר אזרח מן השורה במצוקה אזי החוסים מפטפטים.מתעסקים בסלולר.שותים קפה.אוכלים מאפה וכו
    סגור
  • 1.
    בואו נעשה כתבה על רשלנות של שוטרים, רק בסוף נציין שזה ל
    ברסל 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור