בעולם

104 נחשים חיים במכנסיים: פקחי המכס היו בהלם מוחלט

ניסיונות הברחה שונים ומשונים הם תופעה עולמית שנראה כי היא רק הולכת ומחריפה. הפריטים שאנשים מנסים להבריח הופכים הזויים יותר ויותר והדרכים בהן הם מבריחים אותם הופכות יצרתיות יותר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
בודקי הגבול היו בהלם מוחלט כאשר מצאו מה ניסה להבריח האיש בתוך המכנסיים שלו. האירוע ההזוי התרחש בגבול סין, שם החוקים נוקשים ביותר, בכל הקשור לאילו פריטים מותר להכניס למדינה ואילו אסור. במקרה של הסינים, הענישה היא לרוב בהתאם.
ברשת CNBC דווח כי אדם נתפס בגבול הסיני עם לא פחות מ-14 נחשים חיים בתוך המכנסיים שלו. בודקי המכס המקומיים שאיתרו את בעלי החיים שברשותו של האיש מצאו אותם בשש שקיות ניילון אטומות שונות, אליהן חילק אותו אדם את כמות הנחשים המטורפת שניסה להכניס לסין.
 
הנחשים שניסה האדם להבריח היו מזנים שונים ואקזוטיים, וביניהם זעמן אלמוגי (Milk snake), נחש סלוד אף (Western hognose snake), כרכן (Corn snake), כרכן שחור (Texas rat snake) ונחש שור (Bullsnake).
בעיית ההברחות וניסיונות ההברחה הרבים בין גבולות לא פוסחת על ישראל. לא אחת אנו שומעים על מקרים גם כאן בהם אנשים מנסים להכניס לישראל סחורות ופריטים שונים ולעתים יקרי ערך, תוך שהם חומקים מרשויות החוק בדרכים חלקלקות, שמשתנות ומתחדשות, מדי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה