בעולם

שיא חדש: זה הפנטהאוז המטורף שנמכר בחצי מיליארד שקל

פנטהאוז עצום בן חמש קומות נמכר ב-135 מיליון דולר, מה שהופך אותו לעסקה היקרה ביותר של ניו יורק עד כה השנה. נמצא בקומות 22-26 מעל מלון יוקרה בבניין היסטורי
מערכת ice | 
ניו יורק (צילום pexels, freepik)
פנטהאוז בן חמש קומות ב"אמאן" ניו יורק בשדרה החמישית, מול מגדל טראמפ, נמכר ב-135 מיליון דולר (כחצי מיליארד שקל). זוהי המכירה היקרה ביותר בניו יורק השנה, עוקף בגדול מכירת דופלקס פנטהאוז בסך 115 מיליון דולר בסנטרל פארק טאואר בחודש יוני. כך פרסם אתר ניו יורק פוסט.
האחוזה המסיבית בשטח של 1,164 מ"ר תופסת את הקומות 22 עד 26 של בניין הכתר המפורסם ב-Beaux-Arts ב-730 Fifth Ave. בבניין שנבנה בשנת 1922 שוכן כיום מלון "אמאן" בן 83 חדרים, עם 22 בתי מגורים יוקרתיים בקומות 15 עד 30.
 
הבית משקיף על נוף רחב של סנטרל פארק, ולפי הדיווחים כולל טרקלין פסנתר, מרפסת עוטפת, מעלית פרטית ושתי בריכות - אחת מקורה ואחת חיצונית.
לפי ניו יורק פוסט, בניית מלון "אמאן" הושלמה על ידי OKO Group, חברת פיתוח אמריקאית שהוקמה על ידי ולאד דורונין, המנכ"ל והיו"ר של "אמאן" והחבר לשעבר של דוגמנית העל האמריקאית נעמי קמפבל. בת זוגו הנוכחית של דורונין היא קריסטינה רומנובה.

המיליארדר יליד ברית המועצות הוא חובב נדל"ן, ששכר פעם את שירותיה של האדריכלית המנוחה זאהה חדיד לתכנן בית מגורים בסגנון חללית עתידני בשווי 140 מיליון דולר, שנקרא "בית החללית", באמצע יער ברביקה מחוץ למוסקבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה