בעולם

המשפחה שתובעת 100 מיליון דולר: "תקפו אותנו בגלל שאנחנו יהודים"

בני זוג יהודים שהגיעו למסיבת סיום כיתה ה' של שתי בנותיהם התאומות בברוקלין, הותקפו באכזריות על ידי משפחות אחרות תוך אלימות קשה מאוד: "הם תקפו אותנו דווקא בגלל שאנחנו יהודים". כעת, הם תובעים את עיריית ניו יורק בסכום של 100 מיליון דולר, ומעבירים ביקורת חריפה על המשטרה המקומית
מערכת ice |  1
פרו פלסטינים (צילום shutterstock)
האנטישמיות בחרבי העולם בכלל, ובארצות הברית בפרט, משתוללת מאז ה-7 באוקטובר. יהודים רבים שמתגוררים במדינות השונות מותקפים על בסיס יום יומי, תקיפות שמגיעות עד כדי אלימות פיזית של ממש.
כך קרה גם למשפחה יהודית שמתגוררת בברוקלין שבניו יורק, שחשפה כי במהלך טקס סיום של כתה ה' בבית ספר ציבורי בברוקלין, בו השתתפות שתיים מבנות המשפחה התאומות, היא עברה התקפה אנטישמית מזעזעת רק בגלל שהם יהודים. כעת, על פי פרסום ב"ניו יורק פוסט", אותה משפחה הגישה תביעה נגד עיריית ניו יורק על סך של 100 מיליון דולר, זאת בעקבות האלימות הקשה שחוו.
על פי כתב התביעה שהגישו בני הזוג, ג'ון נונייז ולאנה לרנר, הם טענו כי הותקפו באלימות קשות תוך קריאות: "שחררו את פלסטין" ו"מוות לישראל". בכתב התביעה שהוגש נכתב בין היתר כי "הם תקפו אותנו דווקא בגלל שאנחנו יהודים".
על פי הטענות שלהם, הם הותקפו בידי אחת המשפחות האלימות קשה, כאשר הבעל הותקף בראשו, ובהמשך הצטרפו הורים נוספים שהצטרפו לאלימות הקשה ואף גררו את האישה מהשיער על הרצפה.
לטענת המשפחה, הם הגישו תלונה במשטרה, אך הביעו את זעמם על משטרת ניו יורק אחרי שלטענתם לא סיווגה את אירוע התקיפה כפשע שנאה. בהמשך, בעקבות לחץ כבד שהופעל על ידי המשפחה, המשטרה שינתה את החלטתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אובמה סלל להם את הדרך להשתלט על ארה"ב ואלה התוצאות (ל"ת)
    אבי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור