בעולם

"יהודייה מלוכלכת, מגיע לך" - חברת הכנסת חושפת: כך סבתא שלי הותקפה

ח"כ שרון השכל חשפה כי סבתה בת ה-88 אשר מתגוררת בצרפת הותקפה בידי שני זרים לאחר שאלו זיהו כי היא עונדת מגן דויד. ע"פ דיווחים, היא ספגה קריאות כמו 'יהודייה מלוכלכת' ו'זקנה מטונפת'. חברת הכנסת השכל אמרה: "הממשלה בצרפת מתעלמת ומאפשרת הפצת עלילות דם"
מערכת ice |  1
אנטישמיות בעולם (צילום shutterstock)
גל השנאה ממשיך להרים ראשו: בסוף השבוע האחרון אישה בת 88 הותקפה בצרפת, לטענתה על רקע אנטישמי. כפי שדווח בתקשורת הצרפתית, האישה הותקפה פיזית וספגה קריאות גנאי לאחר ששני התוקפים זיהו כי היא עונדת מגן דויד. כעת, מתברר כי האישה הותקפה היא  לא אחרת מאשר סבתה של חברת הכנסת שרון השכל.
"האנטישמיות בצרפת בהתפרצות כבר תקופה ארוכה, ומאז 7.10 היא הפכה לבלתי נסבלת. הממשלה בצרפת מתעלמת, הממשלה בצרפת מאפשרת הפצת עלילות דם על ישראל, וכתוצאה מכך הקהילה היהודית סובלת מאלימות, אונס ורצח", אמרה אתמול (רביעי) חברת הכנסת.
עוד נטען בדיווח כי האישה "נזרקה אל הקרקע, נבעטה בגב, וספגה קריאות כמו 'יהודייה מלוכלכת', ו'זקנה מטונפת, זה מה שמגיע לך'". אירוע האנטישמיות המחריד שדווח הוא המשך ישיר למגמה הכללית בעולם שהולכת וגוברת מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ולהפגנות ברחבי העולם המתקיימות כנגד ישראל.
נציין כי בתחילת השבוע התקיימה ועידה שמטרתה העיקרית היא מיגור תופעת האנטישמיות וחיזוק מערך ההסברה. בוועידה, שהתקיימה בניו-יורק בתחילת השתתפו משפיענים בעלי כוח השפעה מצטבר של מאות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, מלאומים, דתות ורקעים שונים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אה… חשבתי שהקפלניסטים תקפו חרדי… (ל"ת)
    ירוחם 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור