בעולם

טרגדיה בעולם התקשורת: המגישה המוכרת נפטרה בגיל 54

עולם התקשורת האמריקאי מתאבל: רוז טיבאיאן הלכה לעולמה לאחר מאבק אמיץ: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחתה, חבריה ועמיתיה. יהי זכרה ברוך"
מערכת ice |  3
צילום pixbay edit ice
בתקשורת האמריקאית דיווחו בכאב על מותה של רוז טיבאיאן, עיתונאית מוערכת ואשת תקשורת מובילה, שהשאירה את חותמה בעולם החדשות והשירות הציבורי. רוז, שהייתה פנים מוכרות ואהובות בערוץ WPVI-TV בפילדלפיה במשך ארבע שנים עד 2002, נפטרה לאחר מאבק אמיץ במחלת הסרטן שנמשך 14 חודשים. בעלה שיתף את הבשורה הקשה ברשתות החברתיות, מציין כי היא נחה עכשיו בשלום.
קריירה מרשימה ומגוונת אפיינה את חייה המקצועיים של טיבאיאן. לאחר עזיבתה את עולם בתקשורת, היא פנתה לכתיבה והפכה למחברת מצליחה. בשנים האחרונות, היא מילאה תפקיד בכיר ומשמעותי כמנהלת ענייני ציבור בעיריית שיקגו, שם תרמה רבות לקהילה ולעיר.
עמיתיה לשעבר ב-WPVI-TV זוכרים אותה כעיתונאית מסורה, בעלת חוש מקצועי חד וכישרון יוצא דופן לספר סיפורים אנושיים. "רוז הייתה לא רק עמיתה נהדרת, אלא גם חברה אמיתית," אמר אחד מעמיתיה לשעבר. "היא תמיד ידעה לגעת בלב הסיפור ולהביא אותו לצופים בצורה הכי אותנטית ורגישה".
לכתה של רוז טיבאיאן מותירה חלל גדול בעולם התקשורת והשירות הציבורי: "היא תיזכר כאשת מקצוע מבריקה, אם ורעיה אוהבת, וכאדם שהקדיש את חייו לשירות הציבור ולאמת. אנו שולחים את תנחומינו למשפחתה, חבריה ועמיתיה. יהי זכרה ברוך", נמסר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי בכלל שמע עליה
    אני מאשר 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתם הזויים
    סגור
  • 2.
    הכתבות הכי מטומטמות|מנותקות אפשר למצוא אצלכם. (ל"ת)
    בונדי 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    פייזר
    בר מוחא 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השם נתן פייזר לקח
    סגור