בעולם

אבל בתעשייה: איש התקשורת האהוב נפטר בגיל 77 מסרטן

ג'יימי קלנר, אשר שימש כיו"ר רשת החדשות האמריקנית פוקס והיה אחראי לכמה מהסדרות הנצפות ביותר בעולם, הלך לעולמו בגיל 77 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. המפיק גרג ברלנטי נפרד ממנו בכאב: "היה איש חזון בתעשייה. הקדיש את חייו לטלוויזיה"

מערכת ice | 
תקשורת-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'יימי קלנר, אשר נחשב לאחד ממפיקי הטלוויזיה הגדולים ביותר בעולם התקשורת האמריקני, הלך לעולמו בגיל 77 ממחלת הסרטן, שפגעה לאחרונה ברבים בתעשייה. קלנר היה הנשיא המייסד של רשת החדשות פוקס, אשר במהלך שנות עבודתו בה עלו כמה מהסדרות המוכרות ביותר בעולם: משפחת סימפסון, בוורלי הילס 90210 ועוד. המפיק גרג ברלנטי ספד לו: "הוא היה איש חזון בתעשייה שלנו. חם, מצחיק, כריזמטי, יצירתי ואדיב, חבר, בעל ואבא נהדר. הקדיש את חייו לטלוויזיה. אני מדבר בשם כל כך הרבה אנשים כשאני אומר שהחיים שלי השתנו בעקבות תרומתו".
בנוסף לתרומתו לרשת פוקס, הוא גם עזר להשיק את רשות השידור WB. כמו כן, מונה בשנת 2000 לראש מערכת השידור של טרנר. במהלך הקריירה שלו תרם באופן נרחב לעולם הטלוויזיוני בארה"ב, והיה אחראי לכמה מתוכניות הבידור הנצפות ביותר בטלוויזיה. חבריו טוענים שבלעדיו עולם התקשורת היה נראה אחרת לגמרי, וציינו לזכות את פועלו בתחום זה.
קלנר החליט לפרוש מהתעשייה בשנת 2004. הוא הותיר אחריו את אשתו, ג'ולי, בתו מליסה, הבן כריסטופר ושלושה נכדים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה