בעולם

אילון מאסק מסתבך בצרות צרורות: ניהל יחסים מיניים עם עובדות?

תחקיר של "וול סטריט ז'ורנל" מגלה כי האיש העשיר בעולם ניהל רומן עם עובדות הכפופות לו, מאחת מהן ביקש להביא לו ילדים וכשסירבה התנקם בה, ובפני אחרת חשף את עצמו והציע לה לקנות סוס בתמורה
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום shutterstock)
האם האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, בעליהן של החברות טסלה, ספייס X והרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), עשה טעות אחת יותר מדי? לפי תחקיר שפורסם אמש (שישי) בעיתון האמריקני "וול סטריט ז'ורנל", המיליארדר ניהל מערכות יחסים על גבול הפליליות עם נשים הכפופות לו ב-SpaceX. בין היתר קיים יחסי מין עם עובדת ומתמחה לשעבר, וביקש מאישה אחרת בחברה שלו ללדת לו ילדים.
בין השאר, מפרסם הוול סטריט ז'ורנל כי ניהל רומן עם מתמחה לשעבר הצעירה ממנו ב-20 שנה, שקודמה לצוות ההנהלה של SpaceX. לאחר שהרומן ביניהם הסתיים, מאסק ניסה כמה פעמים לחדש את מערכת היחסים, אך נדחה, ולחבריה סיפרה האישה כי התנהגותו מקשה עליה, עד שלבסוף דבר עזבה את SpaceX ב-2019. בתגובה לעיתון הכחישה האישה את הטענות.
 
לפי סיפור נוסף, בשנת 2016 חשף את עצמו מאסק בפני דיילת בחברת SpaceX, והציע לה לקנות לה סוס בתמורה ליחסי מין. אישה אחרת שעזבה את החברה ב-2013 טענה במשא ומתן על תנאי פרישתה כי מאסק ביקש ממנה ללדת את התינוקות שלו. 
אישה רביעית ניהלה מערכת יחסים מינית של חודש עם מאסק ב-2014 בזמן שהיא כפופה לו ישירות. מערכת היחסים הסתיימה בצורה רעה, וכשעזבה את החברה וחתמה על הסכם האוסר עליה לדון בעבודתה עבור מאסק.

בכירים לשעבר ב-SpaceX, כמו גם עובדים שפוטרו לאחר שהתלוננו בפני המועצה הלאומית ליחסי עבודה ב-2022, טענו שהחבורה סביב מאסק לא מצליחה להחיל את הכללים של החברה שלו על המנכ"ל, מה שתורם לתרבות של סקסיזם והטרדה.
מאסק סירב לבקשות וול סטריט ז'ורנל להגיב לטענות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סדום ועמורה
    X 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולם של סוטים במיוחד אלה המגיעים לרמות הגבוהות ביותר
    סגור