בעולם

רשת המסעדות נכנסת לפשיטת רגל: תסגור עשרות סניפים מיידית

רשת המזון המהיר רוביו'ס Coastal Grill בארה"ב, אמרה כי: "הפחתת התנועה בחנות המיוחסת לנוהלי עבודה מהבית שנותרו במקום, ועל ידי עליית עלויות המזון והשירות, בשילוב עם העלאות משמעותיות לשכר המינימום בקליפורניה, הפעילו לחץ על מספר סניפים במהלך השנים האחרונות"
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רוביו'ס Coastal Grill, שהודיעה על תוכניות לסגור כמעט 50 סניפים בקליפורניה, הגישה שוב בקשה להגנת פשיטת רגל. החברה הגישה לבית המשפט לפשיטת רגל בדלאוור אמש, זו הפעם השנייה בארבע שנים כך על פי פוקס ביזנס. 
רשת המזון המהיר אמרה כי: "הפחתת התנועה בחנות המיוחסת לנוהלי עבודה מהבית שנותרו במקום, ועל ידי עליית עלויות המזון והשירות, בשילוב עם העלאות משמעותיות לשכר המינימום בקליפורניה, הפעילו לחץ על מספר סניפים במהלך השנים האחרונות".

החדשות מגיעות זמן קצר לאחר שהחברה הודיעה שהיא סגרה בפתאומיות 48 סניפים עם ביצועים נמוכים ברחבי קליפורניה, תוך ציון "העלות הגוברת של עשיית עסקים במדינה". כ-13 מהנסגרים היו באזור סן דייגו; 24 היו באזור לוס אנג'לס; ו-11 היו בצפון קליפורניה. רוביו'ס מסרה כי היא מתכננת להמשיך להפעיל 86 מסעדות בקליפורניה, אריזונה ונבאדה.
יש לציין כי שכר המינימום של 20 דולר בקליפורניה לעובדי מזון מהיר נכנס לתוקף, דבר אשר מקשה מאוד על התשלום מצד המעסיקים. "בזמן שזה קורה, בקליפורניה ובמקומות אחרים, אתה רואה עליות שכר", אמר יגר. "עלות מוגברת של עבודה יכולה להפוך בעיות מתגברות לקשות יותר לניווט, במיוחד בטווח הקצר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה