בעולם

האישה העשירה בארה"ב חושפת: כך הרוויחה 21 מיליארד דולר במו ידיה

דיאן הנדריקס (77) היא האישה שנחשבת על פי פורבס לעשירה ביותר באמריקה שצברה את הונה האישי בעשר אצבעותיה. והכל – בזכות חברה לייצור גגות
מערכת ice |  1
מיהו עשיר? (צילום pexels edit ice)
היא לא האישה מספר 1 בהונה האישי בארה"ב, אבל כן העשירה ביותר שהרוויחה את כספה בזכות עצמה, בעשר אצבעותיה, ולא כתוצאה מירושה או עזרה מבחוץ. דיאן הנדריקס. בת 77 מויסקונסין, ארה"ב, חולשת על אימפריה בשווי של כמעט 21 מיליארד דולר. אז איך היא עשתה את זה?
מסתבר שמי שהיתה לתקופה קצרה בצעירותה אפילו שפנפנת פלייבוי, עשתה את הונה מחברה לייצור גגות שהקימה עם בעלה דאז, קן הנדריקס המנוח. הכל התחיל כשבגיל 17 נכנסה להריון לא מתוכנן ממי שהיה בן זוגה הראשון, לו נישאה בעקבות ההיריון וממנו התגרשה בגיל 21, כשהיא מגדלת לבדה את הפעוט.
 
מכיוון שנאלצה לנטוש את בית הספר התיכון, חיפשה עבודות מזדמנות ובהן גם מלצרית ושפנפנת פלייבוי. לאחר שהתגרשה השלימה את לימודיה ובמקביל החליטה לנסות לעבוד בתיווך של בתים חדשים, שם גם פגשה את מי שיהיה בעלה השני ושותפה לעסקים, קן הנדריקס. השניים החלו לרכוש בעצמם בתים ישנים, לשפץ אותם ולמכור ברווח, או להשכירם.
בשנת 1982 הקימו חברה משלהם, ABC Supply שפנתה אל הקבלנים אותם הכירו היטב מעבודתם, והציעה להם לרכוש את כל צרכי שיפוץ בית או בנייתו במקום אחד, במקום לשוטט בין מבחר חנויות. עיקר התמחותם היתה בכל הדרוש לבניית גגות.

לצורך הקמת החברה, נטל הזוג הלוואה בסך 900 אלף דולר מהבנק, אותה כיסה במהירות. הם פתחו עוד ועוד חנויות עם ציוד בנייה וההצלחה היתה מסחררת, עד שבשנת 2007 נהרג קן בתאונת עבודה לאחר שנפל מגג המוסך בביתו.
דיאן המשיכה לנהל את החברה לבדה ולהרחיבה והיום היא לא רק אשת עסקים מצליחה, היא משקיעה מזמנה ללמד את הדורות הבאים ותורמת לפיתוח תוכניות חינוך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף משגע את האנשים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפנפנת פלייבוי,בעלה נהרג בתאונה עבודה מנפילה מהגג.יותר מדי דברים שקשורים בכסף!!!!!
    סגור