בעולם

דניאל רדקליף חושף: "השחקן ששיחק את פרופסור סנייפ שונא אותי"

דניאל רדקליף, השחקן שגילם את הארי פוטר האגדי היה מפוחד מאלן ריקמן על הסט, לראשונה רדקליף חשף: "הוא שונא אותי"

מערכת ice | 
דניאל ג'ייקוב רדקליף (צילום shutterstock)
השחקן המוכשר דניאל רדקליף חשף שבוע שעבר (חמישי), בפודקאסט: "שמח, עצוב, מבולבל", כי הוא מאמין שאלן ריקמן, השחקן שגילם את אומן השיקויים המרושע, פרופסור סנייפ, בסרטי "הארי פוטר", למעשה שונא אותו.
"הייתי כל כך מאוים ממנו, איך אפשר שלא?", חשף רדקליף, בן ה-34 והמשיך: "פחדתי ממנו כל כך בשלושת הסרטים הראשונים. תמיד פחדתי שהוא שונא אותי, אבל הוא ראה כמה שאני רוצה לעשות את התפקיד בצורה הטובה ביותר ולעבוד איתו".
ריקמן, שמת בגיל 69, ב-2106 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, הפך בסופו של דבר לאחד התומכים הגדולים של רדקליף על הסט. על פי השחקן, הוא אפילו טס מחופשה שקבע מראש מוקם יותר רק בשביל להספיק לראות הצגה של רדקליף בברודווי.
"הוא ראה כל יצירה בימתית שהשתתפתי בה כשהוא היה בחיים", אמר רדקליף בהתרגשות והמשיך: "הוא בין הראשונים שנתן לי טיפים ואמר לי בזמנו להתאמן על אימון קולי".
 
עוד הראו בפודקאסט קליפ קצר של ריקמן משבח את דניאל ואת חבריו בסרט הארי פוטר: "אלה היו החיים שלהם. מה שהתאמנתי עליו שבעה שבועות, הם התאמנו במשך 52 שבועות. הייתי צופה בזה מהצד". על רדקליף אמר ריקמן בקליפ: "הייתי בתיאטרון לראות אותו משחק, גאווה ענקית לראות אותו במחזמר 'איך להצליח בעסקים בלי באמת לנסות'". שחקן הארי פוטר, דניאל רדקליף התרגש מהקליפ שאמר: "תודה, מעולם לא ראיתי את זה קודם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה