ויראלי

הרשת רועשת: כוכב "הארי פוטר" בזוגיות עם טרנסג'נדרית?

הסופרת סוזן סדון, אשר ידועה בדעותיה האנטי-טרנסיות, צייצה בטוויטר תמונה של הזוג לצד משפט שרבים תפסו כרמיזה לגבי זהותה המגדרית
מערכת ice | 
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
האם יכול להיות שהשחקנית ארין דארק, בת זוגו ההריונית של כוכב סרטי "הארי פוטר" דניאל רדקליף היא למעשה אישה טרנסג'נדרית?
לאחר שדארק (38) ורדקליף חשפו בחודש שעבר כי הם מצפים לילד ראשון, הפכה ארין למושא של גל שמועות שקריות ברשת אחרי שהסופרת סוזן סדון, אשר ידועה בדעותיה האנטי-טרנסיות, צייצה בטוויטר תמונה של השניים לצד משפט שרבים תפסו כרמיזה לגבי זהותה המגדרית של דארק. 

"זאת החברה של דניאל רדקליף (הארי פוטר). עכשיו, מה אתם רואים?", שאלה סדון את העוקבים והובילה לרבים מהם לטעון שמדובר באישה טרנסג'נדרית, בעיקר בגלל הגובה ומבנה הפנים שלה. "זה בחור", "בהחלט משאיר את מושב האסלה למעלה" וגם "לפחות הוא לא צריך לדאוג שהיא תיכנס להריון" היו רק חלק ממאות התגובות שרמזו או טענו ישירות כי דארק היא טרנסג'נדרית. 
 
מהצד השני, לא מעט גולשים מתחו ביקורת על התיאוריה השקרית והצביעו על כך שהתגובות נובעות מתוך מיזוגניה, זאת משום שהן מדגישות את הסטנדרטים הבלתי אפשריים לנשים. על הדרך, רבים הוסיפו שגם אילו דארק אכן הייתה אישה טרנסג'נדרית זה לא היה הופך את מערכת היחסים בין השניים ללא תקינה. "זה ממחיש בצורה מבריקה שטרנספוביה היא מיזוגניה", כתבה ג'ינה מרטין. "זה הכל על סטנדרטים מדכאים ובלתי ניתנים להשגה, ולמעשה זה בכלל לא קשור לנשים טרנסיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה