בעולם

האיש המבוגר בעולם הלך לעולמו בגיל 115: מה היה הסוד שלו?

חואן ויסנטה פרס, חקלאי מוונצואלה, שנכנס לספר השיאים של גינס כאיש המבוגר ביותר בעולם, הלך לעולמו חודשיים לפני יום הולדתו ה-115. נשיא ונצואלה, ניקולאס מדורו, ספד לו, ובגינס הסבירו מה הסוד שלו לאריכות ימים: "לעבוד קשה, לנוח בחגים, ללכת לישון מוקדם, לשתות כוס ברנדי כל יום, לאהוב את אלוהים ולשאת אותו בלבו"
מערכת ice |  1
חואן ויסנטה פרס (צילום טוויטר @NicolasMaduro)
נכון תמיד תהיתם לעצמכם מי הוא האיש המבוגר ביותר בעולם? ובכן, מדובר בחואן ויסנטה פרס, חקלאי מוונצואלה, שבשנת 2022 נכנס לספר השיאים של גינס כאיש המבוגר ביותר בעולם. אלא שהיום (רביעי) נודע כי חודשיים לפני יום הולדתו ה-115, חואן ויסנטה פרס הלך לעולמו.
פרס, שהיה אהוב במיוחד במולדתו, הותיר אחריו 11 ילדים, 41 נכדים, 18 נינים ואת 12 ילדיהם. הוא נולד אי שם בשנת 1909 ואמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-115 ב-27 במאי. הוא הוכתר כאיש המבוגר ביותר בעולם כשהיה  בגיל 112 שנים ו-253 ימים.
אחרי בחירתו, בספר השיאים של גינס נכתב עליו: "הסוד שלו לחיים ארוכים הוא לעבוד קשה, לנוח בחגים, ללכת לישון מוקדם, לשתות כוס ברנדי כל יום, לאהוב את אלוהים ולשאת אותו בלבו. מלבד חקלאות, אחת התשוקות החשובות ביותר של חואן היא לבנות מערכת יחסים חזקה עם משפחתו ואלוהים".
גם נשיא ונצואלה, ניקולאס מדורו, ספד לו בפוסט שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, בו כתב: "חואן ויסנטה פרז התעלה אל הנצח בגיל 114. הוא העניק לוונצואלה את שיא גינס על היותו האיש המבוגר בעולם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מניח שכדי לשרוד אתה צריך
    Mtlk 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מניח שכדי לשרוד את החיים ככה אתה צריך לאהוב את השהות שלך פה בכדור הארץ.ולהרגיש שכל יום הוא מתנה.לא לקחת דברים ללב.ולא להיות ממורמר.
    סגור