בעולם

טרגדיה: השחקן האהוב נהרג בתאונת דרכים בגיל 27 בלבד

צ'אנס פרדומו נהרג בתאונת דרכים בה היה מעורב עם האופנוע שלו, קרוביו של השחקן פרסמו הודעה לפיה: "בלב כבד אנו חולקים את הבשורה על פטירתו בטרם עת של צ'אנס פרדומו כתוצאה מתאונת אופנוע. הרשויות הודיעו כי לא היו מעורבים אנשים נוספים"

מערכת ice | 
סט צילומים (צילום unsplash)
אסון גדול לעולם התרבות. השחקן הצעיר והמבטיח צ'אנס פרדומו נהרג בתאונת דרכים בה היה מעורב עם האופנוע שלו. בן 27 בלבד היה במותו. הוא כיכב בין היתר בסדרות "דור ה-V" של אמזון פריים, כאשר שיחק את אנדרה אנדרסון, אחת הדמויות המרכזיות.
פרדומו גם כיכב בסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" מבית היוצר של נטפליקס וגם בסדרת הסרטים המצליחה "אחרי ש..". הוא היה בנקודת שיא של הקריירה שלו ונחשב לשחקן מבוקש עבור לא מעט פרויקטים.

קרוביו של השחקן פרסמו הודעה לפיה: "בלב כבד אנו חולקים את הבשורה על פטירתו בטרם עת של צ'אנס פרדומו כתוצאה מתאונת אופנוע. הרשויות הודיעו כי לא היו מעורבים אנשים נוספים".
עוד מסרו: "התשוקה שלו לאומנויות והתיאבון הבלתי פוסק  לחיים הורגשו על ידי כל מי שהכיר אותו וחמימותו תמשיך אצל אלה שהוא הכי  אהב. אנו מבקשים לכבד את רצונה של המשפחה לפרטיות כשהם מתאבלים על אובדן בנם ואחיהם האהוב".
מפיקי הסדרה "דור ה-V" בהצהרה משותפת: "צ'אנס תמיד היה מקסים וחייכן, כוח טבע נלהב, פרפורמר מוכשר להפליא ויותר מכל - פשוט אדם אדיב ומקסי. חכתוב עליו בזמן עבר זה לא הגיוני. אנו כל כך מצטערים בשביל משפחתו של צ'אנס ואנחנו כואבים את האובדן של חבר וקולגה. חבקו את יקירכם הלילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה