רכילות עסקית

חברת ההייטק הישראלית במהלך מרגש למען משפחות באוקראינה

פריון תתרום לעשרות משפחות בקייב תיקים ופריטי ציוד לבית הספר, באמצעות השלוחה שלה באוקראינה. "החינוך הוא המגדלור של התקווה לעתיד"
מערכת ice | 
טל יעקובסון Perion Network (צילום אוהד דיין)
ענקית הטכנולוגיה הישראלית פריון נטוורק, המתמחה בעולמות הפרסום, תרמה באמצעות משרדה בקייב, עשרות תיקים ופריטי ציוד לבית הספר, למשפחות שנפגעו מהמלחמה הקשה עם רוסיה.
תרומה זאת היא בנוסף לתמיכה המתמשכת שמספקת החברה לעובדיה בקייב. ברחבי העולם העניקה החברה תיקים לעולים לכיתות א׳ גם לילדים של עובדיה במשרדים השונים. מאחורי היזמה עומד מנכ"ל החברה החדש טל יעקובסון, שמסר: "גם בזמנים קשים, החינוך הוא המגדלור של התקווה לעתיד".

לדברי רו"ח אלכס סוטובסקי, רו"ח ישראלי המתמחה בפיתוח עסקי וניהול כספים עבור חברות ישראליות הפועלות באוקראינה, באוקראינה יש עניין רב בקידום שיתופי פעולה בין הקרנות התורמות ובין חברות ישראליות, לאור העובדה כי ישראל נחשבת למעצמה עולמית בתחום השיקום.
המרכזים הישראלים לשיקום נחשבים למובילים בתחום השיקום של פצועים במלחמה ונפגעי פעולות טרור, ולהם יכולת להקים מרכזי סיוע במיידי. בין השאר מדובר במומחיות של אנשי מקצוע ישראלים בתחומי הפיזיותרפיה, טכנאי מכשירים, מרפאות בעיסוק, פסיכולוגים, אחים ואחיות מומחים בתחום השיקום ועוד ובכלל זה שיתופי פעולה בינלאומיים.
בנוסף, חברות ישראליות נחשבות למובילות עולמיות בפיתוח טכנולוגיות חדישות שמשפרות את תהליכי ההחלמה והשיקום. בכלל זה התמחות בפיתוח מכשירים רפואיים ייחודיים, כמו פרוטזות מתקדמות וממירי גירוי לפצועים, מערכות חדשניות לשיקום פיזי ועוד. טיפולים ייחודיים לטיפול בקטועי גפיים שפותחו בישראל הפכו לסטנדרט ברמה העולמית. המומחיות הישראלית באה לידי ביטוי לא רק בהיבטים הפיזיים של השיקום, אלא גם בהיבטים הפסיכולוגיים והחברתיים ובסיוע לנפגעים להשתלב חזרה בחיי היומיום תוך הקניית כלים להתמודדות עם האתגרים העומדים בפני קטועי גפיים.
היתרון הנוסף עבור האוקראינים בטיפול של אנשי מקצוע ישראלים בתחום השיקום, בא לידי ביטוי בניסיון הרב שצברו אנשי המקצוע הישראלים בתחום השיקום של אנשי צבא וכוחות הביטחון. אגף השיקום של משרד הביטחון, האחראי על שיקומם של נכי צה"ל וכוחות הביטחון, נחשב לאחד המובילים בתחום בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה