רכילות עסקית

דייויד גואטה מתחדש באחוזה בשווי 69 מיליון דולר. צפו בתיעוד

על פי דיווחים מעבר לים, דייויד גואטה עומד לסגור חוזה לרכישת אחוזה באי המיליארדים במיאמי. האחוזה המחודשת עלתה למכירה במחיר מבוקש של 69 מיליון דולר - כך היא נראית
מערכת ice |  3
דייויד גואטה (צילום Bernard Bodo, EXIT photo team / flickr)
הדיג'יי והמפיק הענק דייויד גואטה החדש לאחרונה באחוזה מחודשת באי במיאמי שזכה לכינוי "בונקר המיליארדרים". אף שפרטי העסקה לא נחשפו במלואם, אנו יודעים כי הבית הקיצי נרכש בידי יזם נדל"ן בשם מייקל גלייזר בשנת 2021 ב-23.8 מיליון דולר בלבד.
מאז גלייזר הוריד את כל המבנה ובנה במקומו בית חדש ויוקרתי שעלה למכירה עם מחיר מבוקש של 69 מיליון דולר. לא מדובר במחיר שבו גואטה לא יכול לעמוד, בייחוד אם נזכיר כי לפני שנתיים מכר קולקציה רחבה מהמוזיקה שכתב ב-100 מיליון דולר לאחים וורנר.
 
נזכיר עוד כי עד לאחרונה, הדיג'יי והמפיק הצרפתי בן ה-53, שמכר כ-50 מיליון אלבומים במהלך הקריירה בת שני העשורים שלו, נהג למכור בנפרד את הזכויות על הלחנים, העיבודים ושאר הקרדיטים שהוא מעורב בהם, ואת הזכויות על ההקלטות של אותם שירים. כל זה בניגוד לרוב האמנים בעולם, שמלכתחילה נאלצים לוותר על זכויות ההקלטות לטובת חברות ההפקה.
 
באחוזה המחודשת יש 12 חדרי שינה, 16 חדרי אמבטיה ושירותים, בריכה, וגישה ישירה ופרטית לים. כמו כן, גואטה יהפוך לשכן הצמוד של הזוג איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, טום בריידי ונוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דיוויד גואטה לדעתי הוא הדי ג'י הכי טוב בעולם (ל"ת)
    אני 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אבל מה יעשה בדיוק עם כל האתר והמבנה … (ל"ת)
    מלחין ודי גי ענק 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה זה שווה והוא גיי (ל"ת)
    בר מוחא 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור