רכילות עסקית

עמוס לוזון יחשוף את מדליף הסרטון? המשטרה בהודעה דרמטית

אחרי התלונה שהגיש עם הדלפת הסרטון, ביום שישי יצר קשר חוקר מיחידת הסייבר במחלק ההונאה של מחוז מרכז במשטרת רחובות והסביר ללוזון כי יש אינדיקציה שמצביעה על חשודים כך שהמשטרה תעשה את הכל על מנת להגיע אל מפיץ הסרטון בהקדם האפשרי
מערכת ice |  2
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, פלאש90/נתי שוחת)
בזמן שחייו חווים טלטלה גדולה אחרי פרידה מזוגתו אירית רחמים, סרטון מיני מביך שלו שהודלף לרשת, ירי על ביתה של האקסית ושל גרושתו ושורה של דיווחים לא מחמיאים, איש העסקים ויזם הנדל"ן עמוס לוזון נצפה אמש (שישי) באירוע ההשקה של פורשה קאיין החדשה בטראסק בנמל תל אביב, עם עוד סלבס חובבי רכב. 
יש לציין כי על פי דיווח ב-TMI ביום שישי יצר עמו קשר חוקר מיחידת הסייבר במחלק ההונאה של מחוז מרכז במשטרת רחובות והסביר ללוזון כי יש אינדיקציה שמצביעה על חשודים כך שהמשטרה תעשה את הכל על מנת להגיע אל מפיץ הסרטון בהקדם האפשרי.

למי שכבר הספיק לשכוח, לוזון הגיש תלונה למשטרה בגין עבירות של חדירה לפרטיות, סחיטה, איומים ועבירות נלוות בשל הפצת הסרטון המביך שלו בבריכה בביתו בארסוף עם זוגתו הצעירה. זו עבירה חמורה למדי שמקבלת תעדוף במשטרה. החקירה בראשיתה וטרם נעצרו חשודים.
נוסף על כך, לאחרונה עלה לכותרו הירי שבוצע לעבר ביתה של גרושתו בפתח תקווה על ידי אלמונים. עובר אורח שהיה במקום ירה מספר כדורים באוויר והרחיק את מבצע הירי. מסתבר שלפני ארבעה חודשים ירי בסגנון דומה התבצע לבית אירית רחמים בצפון תל אביב, שנשמר בסוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כזכור לי זאת עבירה שגינה חמש שנות מאסר (ל"ת)
    בילבי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לוזון
    מומו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה שיש פרסום,המשטרה מתאמצת.
    סגור