רכילות עסקית

כבוד: בנק יהב זוכה בפרס על השירות ללקוחות

בנק יהב הוכרז כזוכה במקום הראשון בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" לחברות המונות עד 1,000 עובדים, במסגרת תחרות מצוינות השירות וחווית הלקוח לשנת 2023, בכנס השנתי של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)
מערכת ice |  1
שאול גלברד מנכ"ל בנק יהב (צילום יחצ בנק יהב)
בנק יהב הוכרז אמש (שלישי) כזוכה במקום הראשון בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" לחברות המונות עד 1,000 עובדים, במסגרת תחרות מצוינות השירות וחווית הלקוח לשנת 2023, בכנס השנתי של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
שאול גלברד מנכ"ל בנק יהב: "הבנק רואה בשירות הלקוח ערך עליון המהווה מרכיב מוביל באסטרטגיה העסקית של הבנק. אנחנו שמחים על הזכייה בפרס שהיא פועל של השקעה מרובת שנים בשירות ללקוח ועבודה מסורה של כלל עובדי הבנק, בפן האנושי, האישי, הדיגיטלי ובכל הערוצים. הזכייה במקום הראשון מצטרפת להובלת הבנק בסקרי בנק ישראל שמציבים אותנו במקום הראשון כבנק המומלץ ביותר בישראל על ידי לקוחותיו. זה המקום להודות לבנקאיות ולבנקאים שלנו על שירות איכותי ומסור לטובת לקוחות בנק יהב".
 
בנק יהב פועל מזה כ-69 שנים, ומשרת את כלל ציבור השכירים במשק. הבנק נמצא בשליטת בנק מזרחי-טפחות (50%) והחברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע"מ (50%), שהינה בבעלות משותפת של מדינת ישראל והסתדרות עובדי המדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם קיבלנו סכיה על זה, זה אומר שהכל שקר!
    כתבה בדיחה 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנק עם השירות הכי ירוד. אפליקצייה שלא ניתן ליצור באמצעוצה קשר עם הבנק. ואפליקציות שלא עובדות )בקשות לבנק(
    סגור