השוק

דירקטוריון בנק יהב הכריע: זה המנכ"ל החדש

דירטקוריון בנק יהב החליט על מינויו של אבשלום בוסקילה, מנהל מרחב צפון, לתפקיד מנכ"ל בנק יהב במקום שאול גלברד שהודיע לא מזמן על פרישתו מהתפקיד אחרי 15 שנים
ניצן כהן |  5
בנק יהב (צילום יחצ בנק יהב)
אחד הבנקים המעניינים במערכת המקומית הוא בנק יהב. בנק שמוטה סנפים וקהל המטרה שלו הוא בעיקר עובדי מדינה. למרות שהבנק הפסיד במכרז של עובדי המדינה לבנק דיסקונט הוא הצליח לשמור על מצבת הלקוחות שלו שנחשבת לאיכותית, להגדיל את הפעילות ובשורה התחתונה להיות מספקי אטרקטיבי עבור בנק מזרחי שאוחז ב-50% מהבנק (50% הנותרים נמצאים בבעלות החברה למפעלי כלכלה).
לפני זמן לא רב הודיע המנכ"ל של הבנק, שאול גלברד, על פרישתו מהתפקיד אחרי 15 שנים וזו קדנציה לא קצרה במונחי שוק הבנקאות המקומי. היום קיבל דירקטוריון יהב החלטה על מינוי מחליף לגלברד שמגיע מבנק מזרחי.

אם כן, דירקטוריון יהב החליט על מינויו של אבשלום בוסקילה לתפקיד מנכ"ל יהב. בוסקילה בן 57, מכהן מזה כ-10 שנים כמנהל מרחב צפון של מזרחי טפחות. מדובר במרחב הגדול ביותר של הבנק שנכללים בו 27 סניפים וכ-500 עובדים ומנהלים. במסגרת תפקידו כמנהל מרחב, פעל בוסקילה ליישם את היעדים האסטרטגיים של הבנק במגוון תחומי הפעילות, הקמעונאיים והעסקיים, תוך ניהול ההון האנושי במרחב צפון, והידוק הסינרגיה עם המרחבים המקבילים ועם יחידות המטה הרלבנטיות. 
קודם לכן, שימש בוסקילה כמנהל מרכז העסקים הראשי של הבנק באזור הצפון, במשך מספר שנים. בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון ושני במשפטים. בוסקילה מתגורר במגדל העמק והוא נשוי ואב לשלושה ילדים.
ישראל אנגל, יו"ר בנק יהב: "אנחנו מאחלים לאבשלום בוסקילה הצלחה רבה בניהול הבנק, מימוש אסטרטגיית החומש והמשך צמיחה בפעילות וברווחיות. במקביל, דירקטוריון הבנק מבקש להודות לשאול גלברד על 15 שנים שבהן הוביל את בנק יהב והפך אותו לבנק קמעונאי מוביל וצומח, תוך הובלת מהלך פורץ דרך ומורכב של הקמת מערכת מחשוב חדשה ועצמאית.

אבשלום בוסקילה, מנכ״ל בנק יהב הנכנס. שם צלם- רז בוסקילה
במהלך תקופת ניהולו, הבנק הציג גידול משמעותי ורציף בפעילותו בכל הגזרות. מצבת הסניפים יותר מהוכפלה ותרמה לגידול בהיקף המשמעותי של לקוחות שהצטרפו לבנק מדי שנה. במשך תקופת עבודתו כמנכ"ל בנק יהב, התבטאה הצלחתו גם בתוצאות הפיננסיות, בהצגת רווחיות גבוהה, בגידול בהיקף האשראי הצרכני, בהשגת תשואה גבוהה להון ובדירוגו כבנק המומלץ ביותר בישראל על ידי לקוחותיו." 
אבשלום בוסקילה: "אני מודה לדירקטוריון על האמון ועל הזכות לעמוד בראש הבנק המשתלם ביותר בישראל, אשר מעניק שירותים למאות אלפי לקוחות. מערכת הבנקאות בישראל תחרותית ומאתגרת, ובכוונתי להוביל את הבנק להישגים ולשיאים חדשים כבנק קמעונאי תחרותי וייחודי במערכת הפיננסית, ולפעול באינטנסיביות למימוש התוכנית האסטרטגית של הבנק. כמו כן, תודה והערכה רבה לפעילותו המבורכת של שאול גלברד אשר יצר תשתית מעולה להמשך פיתוחו ושגשוגו של הבנק."
בנק יהב סיים את שנת 2022 עם עליה של 37% ברווח נקי שהסתכם ב 278.7 מיליון ש"ח, עליה של 23% בהכנסות הריבית נטו, בסך של 939.8 מיליון ש"ח ותשואה להון של 13.8%.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פלא ממש , ואחרי זה אומרים לא צריך רפורמה
    ציקו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשטרה בהחלט הפכה לגוף , מוזר
    סגור
  • 3.
    אברהם בוסקילה איכותי מיוחד
    סמי שנפלד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ידוע בתור אדם משרה איכותיות אווירה מקצוען ובעיקר מנטור לסובבים אשר רוחו מגיע ללקוחות המרוצים והנהנים משרותי בנקאות מתקדמים נכונים לכלל הציבור
    סגור
  • 2.
    שירות ללקוחות
    גניה חביב נדן 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחה לחידוש. מתפללת, מקווה ומבקשת: זה הבנק הגרוע ביותרבמתן מענה ללקוחות ונדרש שינוי רדיקלי ומיידי. השירות הניתן מוגבל באופן מחפיר. יש לנו 2 חשבונות משכורת בבנק ואנו מתקשים מאד להתנהל. מוכנה להסביר ולפרט, אם יש מי שמעוניין לשפר ולהשתפר.
    סגור
  • מה הבעיה?
    טל 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את חופשיה לעבור לכל בנק אחר שתרצי.
    סגור
  • 1.
    לכתב ניצן כהן
    מומחה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תעשה כתבה מדוע אין הסכם קיבוצי בבנק כבר שנה ו-5 חודשים?
    סגור