רכילות עסקית

דובי פרנסס עושה קאמבק לארץ? זו הסיבה לביקור המפתיע

איש העסקים דובי פרנסס חזר ארצה השבוע כדי לקחת חלק בצילומי העונה החדשה של "הכרישים" בקשת 12 וכדי לצלם פרסומת חדשה למותג ההשקעות של הכשרה חברה לביטוח
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום יחצ)
איש העסקים והמשקיע בעל קרן הון סיכון, דובי פרנסס, חזר ארצה השבוע הישר מביתו בקליפורניה ונדמה שהוא יהיה כאן לזמן מה. לפי TMI פרנסס הגיע לארץ לקראת הצילומים לעונה החדשה של "הכרישים" בקשת 12 ועבור צילום פרסומת חדשה למותג ההשקעות Invest של הכשרה חברה לביטוח.
לאחרונה פרנסס הדהים את הביצה המקומית עם מהלך בלתי צפוי והפעם ממש לא קשור לעולם העסקים. במשך השנים זוהה איש העסקים על פי הבלורית שלו, אך רק בחודש שעבר הפתיע רבים כשהופיע מגולח וכמעט בלתי מזוהה. 
ובנוגע לעסקים, גם שם פרנסס פעיל לא מעט. לאחרונה חברתו, גרופ 11, הובילה סבב גיוס מוצלח עבור חברת הסטארטאפ BridgeWise (ברידג'ווייז), המנתחת נתונים פיננסיים של שווקי ההון ומייצרת מחקרים מבוססי AI.
בסיבוב הסיד המוצלח גויסו 13 מיליון דולר, כאמור בהובלת הקרן של פרנסס ובהשתתפות זרוע ההשקעות של הבורסה הברזילאית (L4VB), קרן ההשקעות Mangrove Capital, ג'פרי קיל, לשעבר נשיא בנק נשיונל ריפבליק בבעלות אדמונד ספרא, הווארד מורגן, מייסד קרן הגידור רנסנס טכנולוגיס, מהקרנות המצליחות והגדולות בהיסטוריה של וול סטריט, ודיוויד מג'רמן, מנהל ההשקעות הכמותיות של רנסנס טכנולוגיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה