רכילות עסקית

טרנד-מיקרו: "2023 תהיה מאתגרת, אבל מתגברים"

לכבוד סיכום שנת 2022, ענקית הסייבר הבינלאומית, טרנד-מיקרו, כינסה היום (חמישי) את לקוחותיה המרכזיים במרכז הדרים איילנד בקרית גת
מערכת ice | 
רותי אביאל (צילום ניר קנטור)
היום (חמישי) כינסה ענקית הסייבר הבינלאומית, טרנד-מיקרו, ליום Fun Tech את לקוחותיה המרכזיים במתחם הדרים איילנד בקרית גת. האירוע היווה סיכום שנת פעילות בה התעצמה והתבססה החברה בישראל.
"שנת 2023 אמנם עוסקת בהמון אתגרים שונים מבחינת כלכלה, ממשלה חדשה, מחאות של רבים ונושאים המעסיקים את כולנו, יחד עם זאת אנו צופים ובטוחים שניצלח אותה ונוכל להמשיך לעשות עסקים ושיתופי פעולה רוחביים בארץ ובעולם עם היצרנים אותם אנו מפיצים". כך אמר ינון גולן, מנהל הפעילות של Visual Security.

טרנד מיקרו בישראל הכפילה את היקפי התעסוקה שלה בשנה האחרונה, והיא מספקת את מגוון פתרונות אבטחת הסייבר ללקוחות מכל תחומי החיים – החל ממשרדים ממשלתיים, דרך חברות צרכניות ועד תאגידי טכנולוגיה ענקיים. טרנד-מיקרו היא שם מוכר בעולם הסייבר, כחברה יפנית-אמריקאית בת 35, המונה למעלה מ-8,000 עובדים ברחבי העולם. החברה פועלת בישראל כמעט שני עשורים עם לקוחות בולטים, והשנה היא ביצעה קפיצה משמעותית במוכרות הציבורית שלה.
רותי אביאל, מנהלת השותפים בטרנד מיקרו, מסרה: "הכפלנו את הצוות שלנו בשנה האחרונה, וזה ממש לא הסוף. מי מכם שלא יודע, בכנס העולמי האחרון של AWS בלאס ווגאס נבחרנו כשותף מוביל, שזו הרמה הכי גבוהה. זו גאווה גדולה להיות חלק מהמשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה