רכילות עסקית

"לילית קוסמטיקה" ממשיכה להתרחב: זו החנות שתפתח

יעל בילט-צין: "אנו גאים להשיק את החנות השנייה של ״ביונד סקין״, אשר ביחד עם החנות בקניון רמת-אביב ועם אלה שיבואו אחריה, מביאה לראשונה אי פעם לצרכנים בישראל את מיטב מותגי הנישה והאולטרה יוקרה בקטגוריית הבישום, האיפור והטיפוח"
מערכת ice | 
חנות BEYONDSKIN (צילום לנס הפקות)
קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל "לילית קוסמטיקה" ממשיכה להתרחב ומשיקה את החנות השנייה מבית BEYONDSKIN, בקניון "הזהב" בראשל״צ בשטח של כ-100 מ"ר ובהשקעה של כ- 3.5 מיליון שקלים. ההשקה מתקיימת חודשים ספורים לאחר פתיחתה של חנות הדגל הראשונה מסוגה בישראל בקניון "עופר רמת אביב" וכמותה אוצרת את פסגת מותגי הביוטי המשווקים בלעדית ע״י הקבוצה בישראל, בתחום הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקציה יוקרתית של נרות ובישום לבית מהמותגים המובחרים בעולם. "לילית קוסמטיקה" אשר צפויה לפתוח 10 חנויות וחנות און-ליין עד סוף שנת 2025, בהשקעה כוללת של כ-35 מיליון שקלים.  
יעל בילט-צין, מנכ"ל לילית קמעונאות ומבעלי "לילית קוסמטיקה" אמרה לרגל השקת החנות החדשה בקניון 'הזהב': "אנו גאים להשיק את החנות השנייה של ״ביונד סקין״, אשר ביחד עם החנות בקניון רמת-אביב ועם אלה שיבואו אחריה, מביאה לראשונה אי פעם לצרכנים בישראל את מיטב מותגי הנישה והאולטרה יוקרה בקטגוריית הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקציה ייחודית ויוקרתית לבישום וטיפוח הבית, כאלה שעד היום ניתן היה להשיג רק בחו״ל. קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום נמצאת בשנים האחרונות בגידולים משמעותיים בעולם כולו וגם בישראל ויוצרת ענין רב בקרב קהל הצרכנים שיודע מה קורה בעולם ולא מעוניין להישאר מאחור".
"כחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה, אנו חותרים תמיד לאיתור מותגים חדשים והצגת מיטב הטרנדים הקיימים בעולם לקהל הישראלי. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג. ראשון-לציון היא עיר גדולה וחשובה במרכז הארץ, קהל הלקוחות רחב ומגיע הן מהעיר עצמה והן מהערים הסובבות אותה ומערים רחוקות יותר. קניון ״הזהב״ הוא מיקום חשוב המציע מגוון מותגים רחב ולכן בחרנו לפתוח בו את חנות הקונספט השנייה ברשת", הוסיפה בילט-ציון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה