רכילות עסקית

בכירי קבוצת לילית קוסמטיקה, השיקו חנות ראשונה של מותג האיפור NARS בישראל

ראשי קבוצת לילית קוסמטיקה השיקו את החנות הראשונה של מותג האיפור NARS  בקניון עופר רמת אביב. ראשי החברה בירכו במעמד גזירת הסרט את מנכ"לית NARS, עדי קדם, לכבוד פתיחת החנות
מערכת ice | 
אורי בילט יעל בילט צין עדי קדם ניצה בילט (צילום לנס הפקות)
ניצה בילט, יו"ר קבוצת לילית קוסמטיקה, אורי בילט המנכ"ל ויעל בילט - צין, סמנכ"לית השיווק של החברה, השיקו  את החנות הראשונה בישראל של מותג האיפור NARS  של המאפר פרנסואה נארס, בקניון עופר רמת אביב.
ראשי החברה בירכו במעמד גזירת הסרט את מנכ"לית NARS ישראל עדי קדם לכבוד פתיחת החנות. החנות החדשנית משתרעת על 92 מ"ר והיא תהיה מהחנויות הגדולות בעולם של המותג הצרפתי. במהלך חודש יולי צפוי להיות מושק אתר סחר מקומי (ECOM) ובחמש השנים הקרובות צפויות להיפתח 14 חנויות נוספות של המותג בפריסה ארצית.
יעל בילט-צין, מבעלי החברה וסמנכ"לית שיווק לילית קוסמטיקה מסרה כי "אנו שמחים להביא לישראל את אחד ממותגי האיפור המובילים והטרנדיים ביותר בעולם. הציפייה הארוכה השתלמה וכעת יוכלו חובבי הביוטי בישראל להתחדש ולהנות מהקולקציות האיכותיות והחדשניות ביותר כאן אצלנו בארץ. החנות בתל אביב תהיה הראשונה מבין רבות נוספות אשר עתידות להיפתח בשנים הקרובות, כשהמטרה היא להביא את הבשורה הצבעונית והמתקדמת של NARS לכלל תושבי המדינה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה