רכילות עסקית

זעזוע באמדוקס: מפטרת 100 מעובדי החברה בישראל

מאמדוקס נמסר: "אמדוקס היא חברה איתנה, בצמיחה מתמשכת ועם תחזית חזקה להמשך. עם זאת, מתוך אחריות ועירנות למתרחש בעולם, אנו נדרשים לנקוט בפעולות למקסום הגמישות והיעילות שלנו ועושים זאת בזהירות ובמתינות"
מערכת ice | 
אמדוקס (צילום wikimedia)
המשבר בהייטק בהייטק הגיע גם לאמדוקס. לכאורה. החברה, שרשמה הכנסות שיא של כ-4.6 מיליארד ב-2022 והמנייה שלה צמחה ב-20% בשנה שהסתיימה לה, כלל הנראה הנראה יותר מנצלת את הגל הפיטורים בענף, מאשר מרגישה את המשבר על בשרה. החברה החלה לפטר כ-700 מעובדיה מסביב לעולם, המהווים כשלושה אחוזים מסך כוח העבודה שלה. מתוך העובדים שיפוטרו, 100 מהם בישראל.
למרות זאת, גורמים בחברה מספרים, כי לצד הפיטורים, אמדוקס ממשיכה בגיוס עובדים חדשים ויש מגוון של משרות פתוחות. מעבר לכך, בענקית ההייטק, מצפים גם להמשך הצמיחה בשנה האזרחית החדשה, כאשר ב-2022, היא הגיעה לשווי שיא של עשרה מיליארד דולר, רשמה  גידול של 6.7% בהכנסות המדווחות וכן גידול של 10.3% על בסיס נתוני פרופורמה.
מאמדוקס נמסר: "אמדוקס היא חברה איתנה, בצמיחה מתמשכת ועם תחזית חזקה להמשך. עם זאת, מתוך אחריות ועירנות למתרחש בעולם, אנו נדרשים לנקוט בפעולות למקסום הגמישות והיעילות שלנו ועושים זאת בזהירות ובמתינות, ובהן הקטנת מצבת כוח האדם הגלובלי בשיעור של כ-2%-3% אחוזים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה