רכילות עסקית

חברת הכרם ומזקקת Thinkers הירושלמית חתמו על הסכם הפצה

סמנכ"לית השיווק בחברת "הכרם", רונית אבנר: "אנו שמחים מאד על השותפות עם Thinkers. אנו מאמינים מאד במותג ובפוטנציאל הגבוה שלו בקרב הקהל הישראלי"
מערכת ice | 
בכירי Thinkers והכרם (צילום הכרם)
חברת המשקאות המובילה "הכרם" הודיעה על חתימת הסכם הפצה ושיווק עם מזקקת Thinkers הירושלמית. Thinkers היא מזקקה צעירה שהוקמה באוקטובר 2018, כבשה את השוק הישראלי ועתידה לכבוש את השוק הבינלאומי בסערה וכצעד ראשון בכיוון זה חתמה עם הקמעונאית הגדולה בעולם Total Wine & More (TWM) על הסכם הפצה בלעדי בצפון אמריקה.
במזקקה עטורת הפרסים מיישמים מדע מתקדם, כולל הפקת מים מהאוויר הירושלמי, כדי ליצור תזקיקים שאין דומים להם Thinkers משלבת בקפידה את ידע העבר של עולם האלכוהול, עם הידע העכשווי בכימיה, טכנולוגיה ובמדע שמאחורי תחושת ההנאה האנושית. בבסיס המותג Thinkers ניצבים עקרונות החדשנות הטכנולוגית המאפיינים את ישראל. פעילות המזקקה מושתת על העקרון של Furthering, על פיו יש לקחת דבר קיים ולדחוף אותו קדימה על מנת לעשותו טוב יותר. על פי עקרון זה, הידע המעודכן הקיים בכימיה מספק את היכולת להתעלות גם על החלומות הפרועים ביותר של מי שעומדים מאחורי המתכונים המהפכניים והמבריקים ביותר בעולם האלכוהול. עיקרון ה-Furthering מיושם במזקקה באופן בלתי מתפשר ושום מוצר אינו עובר לבקבוק אם הוא לא עומד בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר בקטגוריה שלו.
Thinkers הוקמה על ידי יעל קפלן ואבי אינגבר. בנט קפלן מכהן כמנכ״ל ומיכאל גינוסר משמש כסמנכ"ל התפעול. בהקמת המזקקה הושקעו כ- 5 מיליון דולר. המזקקה מייצרת וודקה 40/60, ושני סוגי ג'ין – ג'רוזלם דריי ג'ין ויזראלי סאנסט ג'ין. בקרוב המזקקה תשיק גם וויסקי ברבן חדש. מרכז המבקרים של Thinkers מציע סיורים קבוצתיים בהם ניתן ללמוד על היסטוריית האלכוהול, כיצד ב-Thinkers מייצרים את המשקאות החריפים שלהם ומה בעצם הופך את המשקאות לייחודיים כל כך. הסיור כולל טעימה מודרכת מהמוצרים.
בנוסף להסכם ההפצה והשיווק עם "הכרם", חתמה Thinkers על הסכם עם Total Wine & More (TWM), הקמעונאית הגדולה בעולם של משקאות חריפים, לה מעל 230 חנויות ב-30 מדינות בארה"ב ומכירות של 6 מיליארד דולר בשנת 2021. TWM בחרו להפיץ את מוצרי Thinkers בבלעדיות בצפון אמריקה. ההערכה בדבר המכירות הצפויות לשנה הראשונה להסכם עומדת על כ-500,000 בקבוקים.
מנכ״ל Thinkers, בנט קפלן: "על ידי יצירת מוצרים מהשורה הראשונה, אריזות מושכות את העין ומה שהתגלה כנרטיב מותג בלתי נשכח ובאמצעות שיתוף פעולה עם 'הכרם'  ועם TWM , הצלחנו ב Thinkers תוך זמן קצר לזכות, בישראל ובעולם, בנתח שוק גדול שהיה בעבר בשליטת מותגים דומיננטיים. היד עוד נטויה".
סמנכ"לית השיווק בחברת "הכרם", רונית אבנר: "אנו שמחים מאד על השותפות עם Thinkers. אנו מאמינים מאד במותג ובפוטנציאל הגבוה שלו בקרב הקהל הישראלי. כעסק משפחתי, היחסים עם בתי המותגים שאנו בוחרים לעבוד איתם בנויים בראש ובראשונה על כבוד, חברות והדדיות וכך גם עם משפחת Thinkers".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה