רכילות עסקית

גרושתו של בזוס מכרה את האחוזה שתרמה למטרות צדקה

לאחר שהעניקה את הנכס המפואר לארגון צדקה, המיליארדרית והנדבנית מקנזי סקוט מכרה את האחוזה למפיק מייק קארן, שימשיך לתת שם בית לארגונים קהילתיים
מערכת ice | 
מקנזי סקוט (צילום טוויטר/ מקנזי סקוט)
כבר בספטמבר האחרון דווח שאחת הנשים העשירות בעולם, מקנזי סקוט, מעוניינת למסור את הנכס שלה בבוורלי הילס שרכשה בעבר יחד עם בעלה לשעבר לשעבר המולטי-מיליארדר ג'ף בזוס. סקוט, שקיבלה את הונה מהסכם הגירושין המפורסם עם מייסד אמזון, נתנה את הבית לארגון צדקה.
הדיווחים לא בדיוק היו מפתיעים בהתחשב בנטייתה של סקוט למעשי פילנתרופיה גדולים מאז קיבלה את האחריות על עשרות המיליארדים, ועכשיו, המעשה נעשה באופן רשמי. רישומי רכוש מצביעים על כך שהאחוזה נמכרה ב-37 מיליון דולר.
המפיק המוזיקלי הידוע מייק קארן הוא הבעלים החדש של הבית בשטח של 12,000 רגל מרובע, והוא מקבל את היתרון הנוסף בידיעה ש-37 מיליון הדולר שהוא מוציא על הבית הולכים למטרה טובה: קרן קהילת קליפורניה (CCF)

ל-CCF יש בפועל את הבית כבר מאז יולי, ובספטמבר דווח כי 90% מהכנסות המכירה יתרמו לטובת תוכנית המענקים של הארגון לדיור בר השגה בלוס אנג'לס. עשרת האחוזים הנוספים יופנו ל"תוכנית שילוב המהגרים של הקרן לקידום הזדמנויות עבור מיליוני מהגרים מכל העולם למחוז לוס אנג'לס".
סקוט ובזוס רכשו יחד את הבית ב-2007 במחיר מדווח של 24.4 מיליון דולר. נשיאת ומנכ"לית CCF, אנטוניה הרננדס, אמרה בהצהרה לעיתונות כי "נדיבותה של סקוט תסייע לארגונים הנאבקים לפתור כמה מהבעיות הבלתי פתירות של הקהילה שלנו".
התרומה, הנדיבה ברוב הסטנדרטים, היא באמת רק טיפה בים עבור סקוט, שעשתה לעצמה שם במתן יותר כסף לצדקה כמעט מכל מיליארדר אחר. זו אפילו לא התרומה המשמעותית היחידה שהיא תרמה ל-CCF, שגם קיבלה בשנה שעברה 20 מיליון דולר להקמת קרן ה-LA Arts Endowment. מאז הגירושים שלה מבזוס ב-2019, מה שהותיר אותה עם ארבעה אחוזים באמזון, בין היתר (כולל הבית שנמכר זה עתה), היא חילקה כמעט 15 מיליארד דולר לעמותות שונות וארגוני צדקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה