רכילות עסקית

למה אילון מאסק קטף פרחים יחף בשלג באמצע הלילה?

אילון מאסק נתפס בעיני רבים בתור איש חסר רגשות וקר למדי, אך אשתו לשעבר מסרבת לקבל את התפיסה הזו ומספרת בדיוק עד כמה הוא רגיש, עם סיפור אינטימי ומרגש על הדרך שבה מאסק הוכיח לה את אהבתו
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ Everyday Astronaut)
למרות שנדמה כי אילון מאסק נמצא תחת ביקורת תמידית מזה שנים רבות, אין ספק כי השבועות האחרונים הם מאתגרים עבורו, במיוחד לאחר שפרסם את "תכנית השלום" בין רוסיה ואוקראינה ולאחר שהשיק רובוט חדש שלא ממש הלהיב את המומחים וזאת כמובן לצד אמירות נוספות ומקוממות
לא מפתיע כלל שלאור ההתנהגות הזו מאסק נתפס לרוב כאיש קר וסגור למדיי אך מסתבר שאשתו לשעבר, השחקנית טלולה ריילי, ממש מסרבת לקבל את התיאור הזה ואף דואגת לדבר על כך בדוקו חדש של ערוץ BBC. על פי דבריה של השחקנית, אשר הייתה נשואה למאסק פעמיים בין השנים 2010-2012 ובין 2013-2016, מאסק הוא "אחד האנשים הרגישים ביותר שאני מכירה".
על כך היא מוסיפה ומספרת כי באחד מערבי חג המולד בהם היו נשואים הוא שכח לקנות לה מתנה והדבר הוביל לריב. כמה שעות לאחר מכן היא גילתה שמאסק קם באמצע הלילה ונעלם. כשחזר הסתבר כי הוא יצא בטי-שרט ומכנסיים קצרים אל השלג על מנת לחפש ולקטוף עבורה פרחים מהגינה ואמר לה: "רק רציתי להראות לך כמה אני אוהב אותך".
ריילי טוענת כי התפיסה העכשווית של הציבור את מאסק כאיש קר וחסר רגשות לא יכולה להיות יותר רחוקה מהמציאות וכי דווקא יש לאישיותו מעין מאפיין תמים. על כך הוסיפה: "את הרגשות שהוא מרגיש ברגע נתון הוא מרגיש בצורה מאד כנה וטהורה, לא משנה באיזה רגש מדובר. הוא מרגיש הכול בצורה מאד מאד עמוקה". 
לריילי ומאסק לא היו ילדים בנישואיהם, למרות שנולדו לו חמישה לפני וארבע נוספים אחרי, מנשים אחרות. למרות הכול כיום ריילי מכנה אותו בתור "הגרוש המושלם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממתי יש פרחים בשלג (ל"ת)
    פיני 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בטוח אספרגר
    לא סתם אדיש 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינטליגנציה רגשית של ילד בן 3. קטף לה פרחים בגינה והיא התרגשה.... עם המליארדים שלו יכל לאלתר מהשרוול בערך כל דבר. בזמן שהיה לוקח לה להתארגן ליציאה כבר היה מאלתר איזה נופש במלדיבים,או ערב רומנטי על יאכטה, או סתם שולחן באיזה מסעדה עם עוגה נרות וזר פרחים שהיה מגיע עד הבית(תמורת טיפ לא צנוע השליח היה מגיע יותר מהרממה שלוקח לה להתארגן חחח)
    סגור