רכילות עסקית

חברת WILK חוגגת: את מי אירחה למפגש ראש השנה?

חברת הפודטק המובילה Wilk המפתחת חלב מתורבת על בסיס תא אירחה למפגש ראש השנה במשרדיה את עמיתי חברת 'מעלה' לאחריות תאגידית, ביניהם: מנכ"ל גודוויזן מקבוצת פאהן קנה, יעל צאיג מנהלת אחריות תאגידית מזרחי טפחות, ריקי מור מנהלת אחריות תאגידית מקורות ובכירים נוספים מאינטל ואסותא
מערכת ice | 
חברת WILK מארחת (צילום WILK)
על רקע כניסתה של חברת הפודטק Wilk המפתחת חלב מתורבת מבוסס תא למדד מעלה ESG אשר לראשונה כולל גם חברות סטארט אפ המפתחות מענים אשר יתרמו לפיתוח בר קיימא בתחומי הפודטק (מזון), אנרגיה, נגישות טקסטיל ועוד, בחרו השנה בארגון 'מעלה' לקיים את מפגש ראש השנה לעמיתי הארגון במעבדות Wilk שברחובות. 
למפגש החגיגי שהובילו מומו מהדב, מנכ"ל מעלה, ורחל נוימן סמנכ"לית השיווק של חברת וילק הגיעו מנהלי.ות ESG  מהחברות המובילות במשק והמדורגות בדירוג מעלה, ביניהן: חברות, מקורות  אסותא,, מזרחי טפחות, פאהן קנהועוד. במהלך המפגש, התוודעו העמיתים  לסיפור של וילק ופיתוח חלב מתורבת, תעשיית הפודטק בישראל וההשלכות מבחינת esg. הביקור כלל סיור במעבדות וילק והסברים על תהליך הפיתוח של חלב מתורבת. 

מומו מהדב מנכ״ל מעלה: הכניסה של וילק וחברות צמיחה נוספות למדד מעלה esg בבורסה לניירות ערך היא מהלך שמבטא את הקשר שבין חדשנות ועסקים ברי קיימא ומשקף את ההשקעות הגדולות בתחום המזון על מנת להתמודד עם נושאים חברתיים וסביבתיים ולהציע מוצרים טובים יותר.  מרתק לראות כיצד תחום הפודטק מתפתח בישראל ואת הפתרונות שמציע לאתגרים הסביבתיים עימם העולם מתמודד. 
רחל נוימן,  סמנכ"לית  השיווק של Wilk אמרה: "התרגשנו היום לארח את חברי ארגון מעלה ועמיתי הארגון השותפים לערכי ה – ESG. עבורנו מדובר בעשייה שהינה המשך טבעי להיותנו חלק מקבוצת החברות ששמות לעצמן מטרה לפתח מענים המבוססים על ערכי ה -  SDG  שנקבעו ע"י האו"ם. אני מאמינה שככל שנעשיר את השיח, ונפעל יחד תוך שיתוף פעולה כך יגדל מעגל החברות האחריות לקידום ערבות הדדית, לקהילה, לחברה ולסביבה. ברוח השנה החדשה אנו מרימים כוסית עם שותפנו למטרה, כל אחד בתחומו ומאחלים לכולנו שנת עשייה משמעותית".
צומחים מעלה: חברת הפודטק הישראלית WILK  המפתחת טכנולוגיות לייצור חלב אנושי וחלב מן החי במעבדה, דורגה לראשונה במדד ESG של ארגון "מעלה". החברה התברגה לרשימה תחת הקטגוריה החדשה של "חברות בצמיחה". כידוע, דירוג מעלה לאחריות תאגידית הוא מדד, המשקף את הסטנדרטים של אחריות תאגידית בישראל. המדד נועד להעריך את מידת המחויבות וההשפעה החברתית-סביבתית של חברות וארגונים, ותורמתם החיובית בנושאים של סביבה, חברה ומדינה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה