רכילות עסקית

מורן אטיאס מתרגשת: "עם או בלי בן זוג, אהפוך לאמא"

הדוגמנית הסבירה באינסטגרם שלה רגע לפני הכניסה לחדר הלידה: "להפוך לאמא לא אומר שוויתרתי על אהבה.. פשוט זה יגיע בסדר אחר מ״המקובל״ בסדר שהתאים לי ונוצר עבורי. בינתיים אני מתאמנת בלאהוב את עצמי כי גם את זה צריך לתרגל"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית מורן אטיאס, נרגשת מאוד כשהיא רגע לפני הכניסה לחדר הלידה שם תביא את הילד הראשון שלה לעולם. בפוסט מרגש שהעלתה באינסטגרם רגע לפני ראש השנה, היא סיפרה מה הבטיחה לעצמה לקראת ההורות המתקרבת.
אטיאס פתחה וכתבה בפוסט: "השנה שחלפה הבטחתי לעצמי שאגשים את עצמי כאמא. נקודה. בלי תירוצים. ללא פחד. מגשימה ולא מוותרת לעצמי. עם או בלי בן זוג. אני הופכת לאמא בעזרת השם וזה יכול לקרות בכל רגע".
 
עוד הוסיפה: "אהובות, להפוך לאמא לא אומר שוויתרתי על אהבה.. פשוט זה יגיע בסדר אחר מ״המקובל״ בסדר שהתאים לי ונוצר עבורי. בינתיים אני מתאמנת בלאהוב את עצמי כי גם את זה צריך לתרגל… ואני עושה את זה במחוות קטנות כמו לקנות לעצמי פרחים, כל שישי ללא תירוצים.… ממלאת את הלב והבית באהבה".

לסיום הסבירה: "מתכוננת, מקוננת, לא מוותרת על מה שהלב רוצה . מאחלת לכולם להקשיב ללב, לכל אחד הוא מדבר קצת אחרת אבל בסוף הכל מסתדר עם אהבה. עם אמונה זה מתגשם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה